МЕТРО подкрепя традициите и модерната кухня
В кампанията “Гастрономически пътеводител”
* Съдържание на МЕТРО България
От 1 до 30 септември ресторанти в над 30 населени места ще покажат кулинарното си майсторство като включат в менюто си ястия с автентични български продукти.
МЕТРО България представи инициатива, чиято цел е да покаже богатството на българската кулинарна история и автентичните български продукти. През целия септември МЕТРО България и МЕТРО Академия обединяват усилия с местни ресторантьори, за да създадат заедно съвършенство в чиния.
От 2017 г. МЕТРО България с гордост развива програмата "Отгледано с грижа в България". Вече шеста година търговецът на едро търси и популяризира малки и средни български производители, чиито продукти съчетават доказано качество, произход и отговорност към околната среда. Програмата е естествено продължение на Фестивал на розовия домат, като продължава фокуса върху традиционните български вкусове. В контекста на sCore стратегията, МЕТРО дава повече гласност и на ресторантьорския сектор, който пази кулинарните традиции и помага те да оживеят под формата на модерни и традиционни гастрономически български шедьоври.
"Традициите в българската национална кухня се предават от поколение на поколение и запазват духа на историята и културата. Доказателство е розовият домат, който присъства на българската трапеза повече от век. Вярвам, че заедно с верните ни партньори от ресторантьорския сектор ще успеем да потопим хората в палитрата от вкусове, които пресъздават душата на България. Защото всяка хапка е пътешествие към нашата история, нашите страсти и нашата неповторима природа", каза Ива Тафраджийска, ръководител Корпоративни комуникации в МЕТРО България.
В кампанията се включват ресторанти от над 30 населени места, като всеки от гостите им, посетил ги в периода 1 - 30 септември и участвал в активностите, ще има шанса да спечели една от трите награди, а именно - керамично барбекю на дървени въглища или един от два ваучера за изживяване на стойност от 250 лв. Ще бъдат раздадени и 10 подаръчни ваучера от игра във Facebook страницата на МЕТРО Академия, всеки на стойност от 100 лв. за вечеря в някое от заведенията, част от кампанията.
Ресторантите, желаещи да участват в кампанията, трябва да създадат и включат в менюто си традиционни или модерни ястия (едно или повече) с главен герой розовия домат в съчетание с краставици сорт "Гергана", млечни изделия, еленски бут и свински врат с марка METRO Chef, които могат да купят при преференциални условия. Най-добре представилите се в кампанията ресторанти ще получат награди от МЕТРО България.
От 2022 г. МЕТРО България изпълнява стратегията sCore, която обхваща периода 2022-2030 г. и е базирана на 6 ключови стълба - грижа за служителите, асортимента и веригата за доставки, ценово лидерство, преустройство на магазините и устойчива удовлетвореност на клиентите. Българските продукти заемат все по-голяма част от асортимента на търговеца. Именно затова компанията за поредна година насочва вниманието към родния вкус, претворен през кулинарните изживявания. Заповядайте да опитате истинските съкровища на българската кулинария.
НАЙ
11-годишният принц Джордж започна обучението си за пилот
На какво се дължи драстичната физическа трансформация на Дейв Батиста?
Силвестър Сталоун: Можеше да свърша на електрическия стол
Дуа Липа тръгва на турне
Kога и как да въведем децата в онлайн пространството?
Силвестър Сталоун: Можеше да свърша на електрическия стол
На какво се дължи драстичната физическа трансформация на Дейв Батиста?
Защо братята Ноел и Лиъм Галахър решиха да възродят Oasis?
11-годишният принц Джордж започна обучението си за пилот
Дуа Липа тръгва на турне