В тези несигурни времена ние черпим сила отвътре. С грижа за физическото и психическото си благосъстояние, поддържайки душевен баланс, можем да помогнем на себе си и на другите. Това са част от посланията на най-новата кампания на полската верига за обувки и чанти CCC.

Слоганът "Take Care" на марката Sprandi за сезон пролет-лято 2022 г., беше замислен да насочи вниманието към важността да търсим миг на почивка в ежедневната суматоха, миг за себе си. Днес тези думи вече имат по-различно звучене.

снимка: CCC

Днес трябва да се погрижим за себе си, за да можем да се грижим за другите. Колкото по-силни сме, толкова повече можем. Само спокойни, упорити и помирени със себе си ще можем да подадем ръка за помощ на другите. Грижата за хармонията, психическото състояние и здравето никога не е била толкова важна.

снимка: CCC

В следващите дни в профилите на Sprandi и CCC в социалните мрежи ще открием поредица от съвети и ритуали как да се погрижите за себе си в настоящата ситуация.

В кампанията Take Care на Sprandi участват звезди от световна величина: идолът на Z поколението Фин Улфхард, известен от сериала "Stranger Things", легендарният актьор Кайл Маклоклан и Амбър Валета, супермодел от 90-те. Всички те са част от редица екологични кампании и са страстни привърженици на опазването на планетата. Във фотосесията те носят дрехи и аксесоари от колекция пролет-лято 2022: анцузи и спортни комплекти, атлежър сетове и ретро маратонки.

снимка: CCC

Колекция Sprandi е налична в магазините на CCC, на ccc.eu и в мобилното приложение.

 

* съдържание на CCC