На 27 март в клуб EXE София беше лансиран глобалният лидер за мъжки аромати AXE.

За пръв път на DJ пулта се качи лицето на българския TikTok Наси Свеж, който заедно с изпълнителите Вирго и Боро Първи обяви партньорството си с AXE.

Снимки от събитието може да видите ТУК 

AXE влиза на българския пазар с широко портфолио от 8 боди спрей аромата, 5 душ гела и 5 део-стика с гарантирано мегасвежи и дълготрайни аромати, на което се базира и основното послание "пръскай се от свежест мегадълго".

Познат в световен мащаб като смел бранд, който не се страхува да говори истината, AXE не изневерява на себе си и в България.

Кампанията, с която брандът ще се установи на пазара, цели да мотивира Gen Z младежите да не се притесняват от никоя ситуация и да вземат максималното от всеки момент.

AXE е за всеки ден, но е и за моментите, в които нещо ще се случи за пръв път - тогава, когато се появява несигурността. AXE замества несигурността с увереност и ти дава кураж да пръснеш всяка ситуация.

Боро Първи

Източник: АХЕ

Събитието за представянето на AXE преля в традиционно силното WИNAMP парти на EXE с DJ Coztof зад пулта, а голямата атракция на събитието беше лицето на бранда - Аксен, с който всички поискаха да се снимат. Повече за него ТУК.

Инфлуенсърът Наси Свеж и DJ Coztof

Източник: АХЕ

Съдържание на: AXE
ИЗБРАНО