"Радваме се, че можем да подкрепим лекарите с това, което ние умеем най-добре - да им доставим прясна и вкусна храна. Това е жест, който правим от сърце и се надяваме с него да доставим и малко топлина и удоволствие в трудното им ежедневие" , коментира Ивелин Илиев, управител на Хепи Доставка и rezzo.bg.
Менюто за лекарските екипи е балансирано, така че да осигури разнообразно, пълноценно, обилно и вкусно хранене за обед и вечеря. Всяка порция включва свежа салата от сезонни зеленчуци, готвено основно ястие с гарнитура и десерт, приготвени с пресни продукти от Метро, партньор на инициативата на Нарру Доставка "Топла храна от сърце".
Менюто е съобразено и с това, че много от лекарите и медицинските сестри в Пирогов дават 12-часови смени и им се налага два пъти на ден се хранят в болницата.
"За екипите на Нарру Доставка и Метро е чест, че медиците на Пирогов ни се довериха и ни споделят, че очакват всяка наша доставка с нетърпение. Ще продължим с голямо желание и внимание да ги подкрепяме до края на епидемията в България, която се надяваме да приключи по-скоро", продължи г-н Илиев.
От Нарру и Метро имат готовност да откликнат и на други болници, където има лекари, заети в борбата с корона вируса, като подкрепят екипите им с безплатна доставка на храна.
Мерките за сигурност, предприети от Нарру Доставка:
От първия ден на извънредното положение Нарру доставка превръщат кухните на Нарру в строго контролирани цехове за производство и разнос на храна. Във всички заведения на Нарру има стриктно разписан протокол за прилагане на най-високите хигиенни мерки, които в извънредната ситуация са допълнени с всички конкретни предписания от Министерството на здравеопазването и СЗО.
Новите изисквания включват задължително измерване на температурата на всички служители преди работа и попълване от тяхна страна на специално кризисно досие за контактите, здравословното състояние и наличието на предпазни мерки.
Ръкавиците са задължителни за всички и се сменят на всеки кръгъл час като преди да се поставят нови, ръцете се измиват както с гореща вода и сапун, така и със специален дезинфектант на спиртна основа. С него регулярно се измиват и всички повърхности, чантите за доставка, преди изпълнението ѝ, както и защитните облекла на служителите. Те са изработени от специална водонепропусклива материя и позволяват дезинфекция с препарат.
Към маските се добавят и предпазни очила, така че всякакъв контакт между служителя и храната да е избегнат. Освен това кутиите за разнос, в които се доставя храната, се държат в затоплени камери на температура 65 градуса, достатъчна, за да се премахне активността на вирусите и бактериите. Кутиите се поставят в специални стерилни пликове, които се запечатват и така достигат до клиентите.
Доставчиците имат задължение да дезинфекцират колите си всеки ден и чантите преди всяка доставка. За също е осигурено защитно облекло, смяна на ръкавиците преди всяка доставка и предпазен шлем, който се поставя върху маската за максимална защита. Нарру Доставка предлагат и безконтактна доставка за всички, които си поръчват и плащат онлайн като запечатания плик се подава на клиента от разстояние 2 метра с телескопична закачалка.
Рекламна публикация
НАЙ
Теодора Ненова: Училището, което подготвя децата за живота, е доброто училище
Джак Никълсън – самотникът, който копнее за една последна любов
Арестуваха известна руска метъл група по време на концерт заради нацистки символи (видео)
"Ние трябва да пазим нашето "ние": Любовта между Пенелопе и Хавиер
Швеция се готви за "Евровизия" 50 години след победата на ABBA
Арестуваха известна руска метъл група по време на концерт заради нацистки символи (видео)
Швеция се готви за "Евровизия" 50 години след победата на ABBA
"Ние трябва да пазим нашето "ние": Любовта между Пенелопе и Хавиер
Откриваме защо светът затихна с "Нито звук: Ден първи"