Бритни Спиърс отказа да стане инфлуенсър. 

Блондинката, която дълго време бе повече известна като икона на поп музиката, се оказа сред певците, които не се поддават на силната "инфлуенсърска вълна", заляла социалните мрежи.

Според информация на таблоида ТMZ певицата отрязала компании, които й предлагали различни сделки. Интересният аспект в случая е, че Бритни не се е примамвала от продуктите, които й предлагали. Този подход показва, че за нея сякаш е важен истинския афинитет към продуктите, които представя. Освен това, тя отказала да заснеме видеоклип, в който да танцува, за да представи стоката, която искали да й предоставят за реклама. Със своите над 42 милиона последователи в социалните мрежи, тя има потенциал да спечели огромни суми като инфлуенсър, но изглежда, че поставя личния си интегритет пред финансовите изгоди. 

Междувременно феновете й се запитаха дали има намерение да си направи Only Fans профил, предвид съдържанието, което качва в Инстаграм и полуголите танци на пилон. Но по информация отново на TMZ, Бритни е отказала да се присъедини към платформата за абонаментно съдържание. Близък до звездата разсея слуховете, като подчерта, че всъщност пилонът го ползва за фитнес инструмент, а не като индикация за намерението си да се присъедини към Only Fans.

Що се отнася до "инфлуенсърството" - колежките на Спиърс - Ариана Гранде и Бионсе приемат предложения за реклама.

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Според информация от "Influencer Marketing Hub" за 2023 г., двете са сред най-успешните и високо платени изпълнителки в социалните мрежи. Това показва, че "Интернет светът" продължава да се развива и привлича звезди. За пост и двете взимат около милион и половина долара. Бионсе и Гранде успяват да се свържат с аудиторията си по ефективен начин, което ги прави желан избор за рекламодателите. Те са пример за успешни инфлуенсъри, които не само носят принос за обществото, но и приходи за себе си.