Когато Дженифър Лопес излиза на червен килим, всички очи и обективи на камерата са фокусирани върху нея. Това обаче не винаги е било така.

Едва ли някой се съмнява, че латината е била предопределена да стане суперзвезда в Холивуд. Въпреки това на модния й стил му се наложи да "извърви" малко по-дълъг път, докато настигне таланта и влиянието й.

Големият й фешън пробив се случи благодарение на един дизайнер и една рокля, които промениха играта за Джей Ло и се роди нова, модна икона.

Вижте стила на Джей Ло през годините>>>

На 23 февруари 2000 г. Лопес стъпи на червения килим облечена в зелена рокля от копринен шифон на Versace. Визията й беше толкова революционна, че Google създаде раздела си "търсене на изображения", защото "това беше най-популярната заявка за търсене, която някога сме виждали", заяви бившият изпълнителен директор на Google Ерик Шмид.

Светът я видя и Jenny From the Block знаеше, че няма връщане назад. Докато тя би описала дълбоката зелена рокля като своя "най-известен" моден момент, пред Vogue обясни, че любимата й рокля не съществува, защото й е "твърде трудно да избере". Признава, че в ежедневието си предпочита да носи по-небрежно и в по-мъжки стил облекло, към което да добави щипка сексапил. Когато обаче застане пред камерите, всичко е бляскаво и скъпо. И модните дизайнери се надпреварват, опитвайки се да накарат Лопес да носи техните творения.