Виктория и Дейвид Бекъм са планирали таен ход, за да изстрелят дъщеря си Харпър в светлината на прожекторите и това да й помогне да развие кариера за милиони долари.

Харпър вече даде да се разбере, че иска да следва стъпките на своята майка и да бъде моден дизайнерка и се надява да създаде своя собствена "невероятна марка", когато порасне.

Изглежда, че известните й родители я приближават още една крачка към мечтата й, като създадат бизнес, към който да се насочат всички бъдещи приходи на изгряващата звезда.

Снимки на семейство Бекъм вижте тук>>>

Според The ​​Sun, Виктория е създала бизнес, наречен H7B Limited, което съответства на пълното име на тийнейджърката, Харпър Севън Бекъм.

Умният ход може да подготви Харпър за предстоящата й успешна кариера, като редица марки вече са се свързали, за да си сътрудничат с нея.

"Досега Харпър беше държана далече от светлините на прожекторите. Но към нея има огромно търсене от страна на различни марки, които я виждат като човек, на когото много други тийнейджъри биха подражавали", казва близък до Бекъмови.

"Пош и Бекс виждат нейния потенциал. Колелата се задвижват, и тя малко по малко ще започне да поема различни ангажименти".

Въпреки че Харпър присъства в социалните мрежи на известното си семейство, за момента тя няма собствен акаунт.

View this post on Instagram

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham)

Но за да я представи в индустрията, Виктория вече е публикувала видеоклипове на Харпър, заснемаща уроци по грим, изолзвайки продукти от марката на майка си.

Нейната страст към модата се заражда от ранна детска възраст, докато придружава Виктория на снимки и попада в компанията на множество топ дизайнери.

Миналия месец по-големият брат на Харпър, 22-годишният Ромео, направи своя дебют на модния подиум на Седмицата на модата в Париж, след като се разходи в шоуто на Balenciaga.

View this post on Instagram

A post shared by David Beckham (@davidbeckham)

Твърди се, че Ромео е напуснал своя футболен клуб от Висшата лига, въпреки предложението за нов договор, за да преследва модна кариера. Напълно отдаден на модата, Ромео наскоро подписа с топ парижката модна агенция Safe Management.

Междувременно най-големият син на Дейвид и Виктория и начинаещ готвач Бруклин наскоро обяви пускането на новата си марка подправки Cloud23, която вече се предлага ексклузивно в магазините на Whole Foods в Обединеното кралство.

Cloud 23 е кръстен на фланелката с номер 23, която баща му Дейвид Бекъм носеше в Реал Мадрид и LA Galaxy.

"Направих моето проучване и просто почувствах, че има дупка на пазара с луксозни подправки, особено на наистина добра цена", каза той пред списание Delish, обяснявайки защо е бил привлечен от пускането на гама от люти сосове.