Четенето на глас от родителя не повишава интелекта на децата

Четенето на глас е добър начин родителите да общуват с децата си. Интелектът на малчуганите обаче не зависи от възпитанието, а от генетични фактори.

Обратно в новината

Коментари - Четенето на глас от родителя не повишава интелекта на децата | Лайф.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Уф, а бе може ли чак такива простотии. Ако не му четеш приказка, може да му разкажеш и все ще му е интересно на детето. Всяко дете иска и има нужда да му се обърне внимание - дали ще е с игра, приказка или каквото и да било друго, но става въпрос да му се обърне внимание. Що за глупост е са открили! Най-малкото приказките обогатяват фантазията на децата - а това все пак е свързано с мисловна, мозъчна дейност!

Хм, ама това си е чист расизъм. Нали постоянно ни убеждават, че циганите не са глупави по произход (генетично), а просто не им бил даден шанс да се интегрират и "изучат".

нема нuжда да им четете на децата. оставете ги цел ден пред тв-екрана или пред компа, а вие си гледаите в моб. телефон и интернета и хич да не ви е зор...

Сигурно е, обаче, че четенето на ум от родителя не повишава интелекта на децата.

И още нещо. Фактът, че не си открил нещо, изобщо не значи, че то не съществува. Едно време не са вярвали и в съществуването на микробите, защото са търсили, но не с адекватни за целта средства.

Всеки ден различни неща се пишат като открития.Наскоро четох,че е установено,че на децата трябва да се чете от 5 месечна възраст-доказано било ,че стимулира развитието на интелекта,на речника и въобще е мното полезно.Сега пък друго...

Пълни глупости. Т.нар. интелигентност без база данни (т.е. знания, опит) не може да върши кой знае каква работа. Вярно е, че от интелигентността зависи скоростта на натрупване на опит, но именно възпитанието в любознателност, признаване и анализ на грешките си от най-ранна възраст е това, което в последствие ще доведе до усъвършенстване под формата на натрупване на опит (т.е. знания и умения).

"Браво" на американските "учени" ! "Учените не са открили връзка между възпитанието и интелекта." Явно не са им чели достатъчно на глас докато са били деца... :) Освен това са търсили връзката с методите на статистиката. Анализите чрез методите на статистиката са много сложни. Трябва да се познават много добре и проблемната област, и статистическите методи. Непознаването на всичко необходимо води до безсмислени резултати. При желание - можеш да "докажеш" каквото си поискаш... Но който разбира няма да повярва. "Умствените способности са били заложени генетично." Потенциала за всички възможности (включително умствените) е заложен по рождение, но: - Всеки потенциал трябва да се развива... по съответният начин. - Умствените възможности не се предават генетично. Те са нематериални...

Причината е, че много деца НЕ СЛУШАТ, когато родителите им четат. Те си мислят за Том и Джери (примерно), които са гледали допреди малко. А причината децата да не слушат е, че много родители четат монотонно, механично и ... скучно. По задължение. Затова не е достатъчно просто да се чете ами и да се вмъкват реплики, коментари, сравнения и въпроси, за да се задържи вниманието на детето и да се провокира мисленето му.

естествено че е вярно, има деца развити, но след 25 години са си обикновенни и обратното и освен това ако едно дете не е умно и 100 приказки на ден да четеш няма да стане професор- мисълта ми е всичко да е с мярка

Целта на подобни "Агитации" е да се прекъсне връзката между Родителите и децата още в най-ранна връзка и те да се превърнат в едни глупави, послушни, потдатливи на внушения от ТВ,Интернет, филми и Медиите същества - роби на труда! Да нямат собственно мислене, да не могат да различават Добро от зло! Пред училищното, ранно отделяне на децата от майките и семействата им също помага на тази Програма за обезличаване и оглупяване на децата! Това поражда стрес, несигурност и страх и уврежда целия бъдещ Живот на младия човек! А НАЙ- добрия начин да не усвоиш добре родния си език е ранното изучаване на чужд език, още в пред училището и преди 4-ти клас!! Четете книгата "Новата Педагогика" на Боян Боев по лекции на Дънов, където ясно са описани фазите през които преминава развититето и възпитанието на децата през годините!

Това са абсолютни глупости, четенето на глас развива фантазията на децата.

Добро утро ! Естествено,че е заложен генетично умствения потенциал,но от семейната среда зависи доколко ще бъде развит ! Плюс това ,речта на децата се развива от четенето на приказки .С тези платени проучвания искат съвсем да опростачат поколенията ,да се загуби връзката родители-деца ,да не се учат младите родители да четат на децата приказки ,най-вълнуващото време за мялчуганите . Толкова е хубаво вечер да се сгуши детето ти до теб, а ти да му прочетеш вълнуваща приказка ... Това създава невероятни спомени у децата и чувство за топлина,което тв ме забравят .Родители,четете на децата си !

Ако генетичните фактори не са благоприятни и за възпитаващите (родителите),резултатите са подобаващи.

Те затова на моето му четем на ум!

по-малоумно изследване скоро не бях чел... стига са хабили парите за глупости!