Евровизия България обяви своя първи генерален спонсор за 2020 (чуйте откъс от песента "Tears Getting Sober")
Българската компания iCard ще подкрепи пътя на Виктория до Евровизия 2020 в Ротердам
Евровизия има своя първи генерален спонсор за България. Това е българската компания iCard, която е лидер на европейския финтек пазар, с над 500 000 клиента и повече от 250 служители.
Българското участие в Ротердам се реализира като публично-частно партньорство между Българска Национална Телевизия и Ligna Group, като за първи път в участието на България в Евровизия се включва и генерален спонсор.
От 7 март, събота, в българския ефир ще бъде излъчвана телевизионна реклама с участие на българския представител на Евровизия 2020 Виктория. Дигиталната премиера на рекламата днес беше и е своеобразен тийзър на песента на България "Tears Getting Sober".
Вижте снимки на Виктория Георгиева >>
Явор Петров, Изпълнителен директор на iCard АД споделя за проекта:
"Връщането на България на сцената на най-голямото неспортно събитие, което тази година чества 65-тата си годишнина, е много важно за позиционирането на страната ни на международната сцена и е възможност да покажем нашата креативност, високата ни конкурентоспособност и безкомпромисния ни професионализъм. Ценности, които ние в Айкарт изповядваме и подкрепяме. Това ни провокира да застанем зад представянето на България на Евровизия и да помогнем то да бъде достойно и качествено."
Видеото с Виктория и откъса от "Tears Getting Sober":
Геновева Христова от Ligna Group е категорична, че това партньорство ще е истински пример за това какви могат да бъдат ползите от проект като Евровизия. Тя допълва:
"Без компании като iCard, участието в този размер и с този размах не би било възможно. Много сме щастливи, че наистина повярваха в нас. Това е една страхотна компания, която работи основно на международните пазари. Убедени сме, че такива проекти могат да помагат на много компании действително да излязат на международните пазари и да имат достъп до цялата аудитория на конкурса. Над 200 милиона гледат Евровизия всяка година през май месец. Това партньорство е и доказателство, че програмите и аудиторията на Българската национална телевизия са привлекателни за рекламодатели, произвеждащи продукти с висока добавена стойност. "
От 4 март стартира и дигиталната кампания на iCard, която ще позволи на 3-ма почитатели на конкурса да посетят промо събитията от календара на Евровизия в Лондон, Мадрид и Амстердам. Повече информация за кампанията можете да намерите на официалния сайт на България за Евровизия 2020 eurovision.icard.com.
65-тото издание на Евровизия ще се проведе в Ротердам. Двата полуфинала и големият финал на конкурса ще бъдат излъчени на живо по БНТ 1 на 12, 14 и 16 май.
НАЙ
Как рокля за 1000 долара спаси модната империя на Виктория Бекъм?
Люк Евънс - да израснеш гей като Свидетел на Йехова
Доминик Девънпорт - какво е да си в обувките на най-красивата императрица
Бионсе бе звездата на шоуто, с което НФЛ дебютира в Нетфликс
5 страхотни подаръка, с които да кажем
Люк Евънс - да израснеш гей като Свидетел на Йехова
Как рокля за 1000 долара спаси модната империя на Виктория Бекъм?
Бионсе бе звездата на шоуто, с което НФЛ дебютира в Нетфликс
Доминик Девънпорт - какво е да си в обувките на най-красивата императрица