17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Има още непростими грешки. Искате много пари. Имате по висока квалификация от интервюиращия.

Ако само един ти достигте гаргега, знаеш ли как ще ти текне словото...:)))))))))))))))))))

Основната грешка, която жените допускат при интервю за работа е да споделят, че имат деца...

Да сте го вадили овреме. В ЕС само шефовете имат право на деца. Не може някакви 25-годишни пикли да раждат.

В България съществува езиков апъртайд, където за елементарна работа изискват знания по английски, което е абсурдно за държава, в която официалния език е български. Не може са елементарна офис работа да изискваш “перфектен” английски и висше образование.

Ние сме член на ЕС? Даже по-скоро трябва да ти искат немски или френски, но английският, ако не се стигне до Брекзит, е минимума. Ако и един тъп американски-английски не знаеш... не си за офис и компютър, а за равното полЕ.

Има цяло поколение от хора над 50, за които английския никога не е бил в учебната програма, нито пък по тяхното време е бил популярен както сега. Визирам родителите ми за които този език е труден и поради тази причина са “негодни” са 90% от позициите.

Родителите Ви са имали 30 г да се запишат на курс по английски и да научат тоя език. Както направих аз и много други на мойта възраст. Не можеш да работиш на комютър и да комуникираш с останалия свят без тоя език. За лошо или добро - факт!

Това хейч ар трябва да се забрани със закон. Аз да не съм там да си търся жена бре. Докато ми плащате ще ви работя. Това ми е мотивацията друга нямам. Едно от любимите ми. Къде се виждате след 5 години? Ще съм ви шеф, ако и вие сте тук след 5 години.

И още: Научете се да говорите, четете и пишете правилно на български език, без да използвате ненужно чуждици, с което показвате, че не знаете нито английски, нито български.

Това Life ли е или Work? Пуснете един хороскоп, барем!

И розова секция!

Много зор за 1000 лв бруто и осигуровки на 600 лв...хахах реалност БГ....а ако разбиеш главата на интервюиращия, носи ли бонус точки, а?

съгласен съм с това да не се говори лошо по адрес на предната работа - шефа, колегите какви били тъпаци, пък видиш ли само кандидатът за работа само той бил супер там и така. Дори и да е истина, по-добре да не се набляга много на това.

Номера е сам да си шеф. Да не се съобразяваш с никой. Иначе почти винаги само клюкари и злобари.

Не се бил съобразявал с никого.:)))))) То и Бил Гейтс се съобразява с бая хора, спокойно. Всеки батко си има батко, както и всеки шеф си има шеф.

Ама абонат с такъв номер не съществува.

Това със злословенето към бившия работодател е много вярно. Прави неприятно впечатление като кажете аз бях много добър ама в предната фирма бяха много зле.

Това е етикет, който не се спазва по нашите географски ширини...Тука е пародия... Каквото ни е качеството на мар'рияла, такъв съответно ни е и етикета...

Как да пълзиш за работа! Не е имало интервю на което да не се подиграя по един или друг начин на бъдещия си работодател. И почти винаги са ме взимали.

Longines

Толкова усилия за 500-600лв заплата? :)

Писалият тези препоръки, никока не е провеждал интервю за да си избере работник. Вероятно само е кандидатствал за работа, някъде, някога. И само е чел написаното в интернет... А всички знаем, че написаното в интернет е 100% истина. Като чета тези препоръки, а и други, когато интервюирам някого за работа, и виждам как и той/тя е чел подобни препоръки, ми се повдига настроението...

Ами ако тия неща са определящите при избор на персонал, ми е ясно защо е станало роднина, калинка, роднина, калинка навсякъде.