Хенкел стартира цялостна глобална програма за солидарност в подкрепа на засегнати общности, клиенти и служители след избухването на пандемията COVID-19. Програмата включва дарение в размер на 2 милиона евро за фонда за борба с COVID-19 на Световната здравна организация, Фондацията на ООН и други организации. Освен финансово, компанията инициира и дарение от 5 милиона перилни, почистващи и козметични продукти и стартира производството на дезинфектанти. На своите служители, заети в производство, както и на работещите от вкъщи, компанията осигурява необходимите политики, практики и лични предпазни средства за осигуряване здравето и безопасността.

В България компанията направи финансови и продуктови дарения на обща стойност 76,000 лв.

Снимка: Henkel

Хенкел България подкрепи благородната кауза на Българския лекарски съюз "Герои в бяло" с дарение на средства за закупуването на 847 гащеризони за многократна употреба за медицинския персонал. Националната кампания на Българския лекарски съюз има за цел да осигури средства за закупуване на маски, предпазни облекла, дезинфектанти и медицински изделия за болници и медицински персонал в цялата страна.

Снимка: Henkel

В партньорство с организациите "Операция плюшено мече" и UNICEF България Хенкел дари перилни, почистващи и козметични продукти от първа необходимост от собствените си марки Rex, Bref, Somat, Fa, Gliss и Nature Box, допълнени с белина и дезинфектанти от дистрибутора на Хенкел "Астра и Ко".

Снимка: Henkel

Първата пратка, организирана чрез "Операция плюшено мече", бе разпределена между над 10 социални институции за сираци и възрастни хора в България, които имаха неотложна нужда от продуктите.

Снимка: Henkel

Втората продуктова дарителска вълна беше организирана с УНИЦЕФ България в общини, с които организацията си партнира. Продуктите бяха разпределени в областите Монтана и Сливен сред над 800 деца и семейства - с ниски доходи и от уязвими социални групи, които нямат възможност да закупят подобни хигиенни материали.

С дарение на боя Ceresit, Хенкел подпомогна обновяването на помещения за новата лаборатория за тестване на COVID-19 в УМБАЛСМ "Н. И. Пирогов".

Глобална програма за солидарност на Хенкел:

Част от корпоративното ДНК на Хенкел е социалната отговорност, която е основна част от идентичността на компанията още от основаването й през 1876 г. от Фриц Хенкел. Мотото "We care. We act." ["Ние сме загрижени. Ние действаме."] е все още валидно 144 години по-късно. На глобално ниво Хенкел стартира цялостна глобална програма за солидарност в подкрепа на служители, клиенти и засегнати общности от пандемията COVID-19. Чрез тази програма, компанията цели да насърчи и подпомогне своите бизнес партньори, хората в риск, както и всички, борещи се на първа линия с разпространението на коронавируса.

Рекламна публикация.