17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"Най-доброто упражнение за костите е натоварване с тежести, което изисква преодоляване на гравитация" Ама не смеете да напишете, че естествено натварване с тежести е, когато жената след менопауза има 5-10 излишни кила. Впрочем, това е и факторът, който предпазва от бърза загуба на костно вещество. И е предпоставка за дълголетие. Другото е ала-бала.

ядът- HE ядaт- ДА. Пишете грамотно!

На световните жени, че могат да ходят по нанадолнище. А българките ходят предимно по нанагорнища, и то с по няколко препълнени пазарски торби и бъхтят без асансьор чак до еди-кой си етаж, за да сготвят нещо на домочадието. какви ми ти кости, каква ми ти пауза, всичко е на майната си.

обаче не може да спаси коленете

Лошото е, че преди да се спуснеш по "нанадолнището", трябва да се качиш по "нанагорнището" и от време на време да минеш "наналяво" или "нанадясно". С тия "редактори", направо си е за закриване сайта.

Действайте според съветите... Ама вижте дали може да си позволите изкуствена става ПРЕДИ да досъсипете своите. А това ГАРАНТИРАНО ще се случи. Зверско натоварване върху деградирал хрущял, при нарушен калциев обмен, на пълен стомах.... Мечта.

За по големи пенсий за тези жени,за да ядът по качествена храна ,а не да купуват боклуците от веригите