17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Нещо за алкохола, или това е безсмислено за България?

Пшеницата се разгражда до глюкоза. Затова не приемайте пшеничени изделия. В Китай и Япония диабета е за само 0.5 процента от населението. В България е 10 процента. В САЩ е 25 процента. Ориз,леща,овес, картофи,чия,елда.

Ориз и картофи? Полудял ли си? Това е забранено за диабетици. Освен диетата и движението много помага и вълшебната дума "майната му". От собствен опит го зная, ядосам ли се за нещо веднага си я казвам (наум или на глас - зависи дали има хора наоколо). И погледът ми от замрежен става поносим.

Няма трениращ фитнес да има диабет и рак. Това го помнете.

Така е , при мускулно съкращение се изгарят захарите в организма и се образуват нови клетки ( раковите умират в зародиш). Има пълно обновяване на клетките на цялоти тяло.

Тия ги знам. Канелата не ми върши много работа, пробвал съм. За зеления чай не съм пробвал.

е най-важния. всички въглехидрати трябва да се премахнат от хранта, те не са необходими. Тялото си синтезира необходимите от белтъчини.

Нагълтал си се с инфо за кетодиети, но как за плодовете - имат безценни вещества, освен това са вкусни.

По-голяма глупост не бях чел скоро!И как по-точно белтъчините ще се превърнат във въглехидрати пич?С какво ще заредиш черния дроб,мускулите и клетките с гликоген за да имаш енергия и сила?Говориш пълни глупости!Просто въглехидрата трябва да е умерен,да е 2 към 1 с протеина в полза на въглехидрата и да е от качествени източници с нисък гликемичен индекс.

Не бързай да обявяваш всичко от което не разбираш за глупост. Просто е пич! Кръвната захар (глюкозата) се получава чрез глюконеогенеза от протеините. Има и други депа за използване за добиване на захар като гликоген в черния дроб и мазнините. Случайно нещо да ти говори цикъла на Кребс? Учи се още в горните класове по биология.

Пенев, Пенев, Биохимията е наука за която явно не си чУ вал. Чети си за Винету и не драскай безсмислици.

При инсулинова резистентност при мен свърши работа редуцирането на бързите въглехидрати до минимум. Не е като да не ям, но ги избягвам. Отделно много зеленчуци и движение.