Когато детето води обучението си: Защо методът "Монтесори" дава резултат

Детето преминава през периоди на чувствителност, по време на които мобилизира цялата си енергия, за да открие и усвои дадено умение. Кои са те?

Обратно в новината

Коментари - Когато детето води обучението си: Защо методът "Монтесори" дава резултат | Лайф.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ми то е ясно, защото бунаците пилеят луди пари за безсмислени неща ;-)!

тая рекламна дописка натракана от сороски дебилни мисирки травестити тая помия отдавна е отречена като назадничева и фрустрираща, произвеждаща малоформатни идиоти -консуматори!

Народ си прецака децата с тая елитистична помия Монтесори. Халал да им е простотията.

Защо не предупреждавате, че тази статия е с продуктово позициониране? И за по-сигурно сте блокирали коментарите, защото знаете предварителия резултат, който се вижда и от рейтингите. Изпратихме децата в такова училище до 5-ти клас, където в една стая учеха всички деца заедно от 1-ви до 5-ти клас, както са правили в килийното училище през 19ти век. Резултатът е, че след завършването на 5ти клас не могат да четат гладко и да пишат без грешки. Наложи се д им вземем частни учители, които да ги подготвят и изравнят знанията им преди да да започнат следващите класове в нормалното квартално училище.

Подобна ситуация, а в начаото обясняват как детето нямало да има никакви затруднения ако реши да се прехвърли в друга образователна система. Даже по-напред щяло да е в познанията си. Да добавим и ултра скъпотията за услугата детето да е в шарена забавачка с "оригинални" материали идващи направо от Англия. Като цяло бездънна яма за пари, което едва ли е било целта на Монтесори. Методът трябва да е достъпен за всички деца и материалите може да се произвеждат от местен занаятчия, но не би.

Нейните материали се използват широко днес и в традиционните училища за малки деца в чужбина, когато се работи с деца със затруднения също. Много от методите Монтесори се използват и от общообразователните програми в съвременното училище. Но в началото на ХХ век тази високообразована жена прави революция в образованието.

И като сравниш военното и следвоенното покеление на Запад с тези, израстнали в края на студената война ... Старите европейци - разумни, работливи и съзидателни, а техните деца, които сега управляват - лек, разгулен и безотговорен живот!

lu4ka

Първите седем плюс три, някой друг ѝ е гледал детето. Странно разбиране за педагог.