17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Аз не споделям тези констатации. За мен истината е в наситените мазнини, малко протеини, минимум въглехидрати и хранене веднъж дневно (късно вечер) - така преоткрих себе си.

Идеята им е да плюскате въглехидрати. От тях се печели най-много!

Единственото вярно нещо в статията е, че малкото количество храна е по-здравословно и води до по продължителен живот. Това е така, защото по този начин се вкарват с храната по-малко отрови с в организма и той успява да се справи и да ги изчисти. Който яде много се задръства и в еидн момент системата спира.

Как може да се правят изводи по отношение на хората от експерименти с мишки и - ЗАБЕЛЕЖЕТЕ - червеи! Та това са толкова различни организми. Ами, един лъв зеленчуци ли да яде, за да си удължи живота! Смях! Яжте това, което столетия наред са яли българските дълголетници - хляб с квасец, боб, качамак, лук, кисело мляко, сирене, чушки, яйца, през зимата - свинско с кисело зеле, туршии, през лятото - сезонни плодове... Разбира се, всичко в умерени количества. Това е доказаната, изпитаната от векове диета. Другото е ала-бала - мишки, червеи... дрън-дрън!

Общи приказки.

Абе какви фибри и протеини, по тези ширини хората са бедни, повечето де, не всички разбира се!

с такова хранене сестра ми на 64 години има кръвно без лекарства 120 на 80 а мъжа ми на 74години 130 на 80, Изпробвано от години. Голямото плюскане е противопоказно след 45 годишна възраст!

Кръвното зависи не само от храната, а от много други фактори. Храненето е най-малката причина за високо кръвно.