Последната звезда на корицата на френския "Vogue" Виктория Бекъм заяви, че най-накрая е на печалба от марката си.

49-годишната модна дизайнерка, която основа бранда си през 2008 г., се похвали пред медиите за постижението, съобщава "Daily Mail". Бизнесът й, носещ нейното име, е пожънал успех на стойност 30 млн. паунда. Пред модната библия тя каза: "Това е само началото. Имам много амбиции и работя усилено, за да постигна целите си. Никога не чакам нещата да ми дойдат наготово."

Пред "Women's Wear Daily" инвеститорът на марката на Вик - Дейвид Белхасен, заяви, че приходите са се увеличили с до 42% и прогнозира, че много критици ще завидят на успеха й. За госпожа Бекъм това наистина е напредък, имайки предвид факта, че през 2008 г. не стартира добре и преди 2022 г. е изгубила общо 66 млн. паунда.

Снимки на Виктория Бекъм >>

Въпреки това бизнесът й се разшири в Европа и Близкия изток, като годишните отчети показват, че марката дрехи се разширява и с продукти за лице. Изнесени документи от "Companies House" показват още, че тя е направила £11,6 милиона през декември 2020 г., въпреки пандемията, в сравнение през 2019 г.

Приятели на звездата споделят мнението, че Виктория е решена да продължи с компанията си, макар че има безброй недоброжелатели. "Виктория ще се оправи. Това е страстта й и нейната идентичност."

Пътят обаче е труден. През февруари 2021 г. стана ясно, че гамата за красота на "Posh", която тя създаде е претърпяла загуба от £4,7 милиона. Близък до нея тогава съобщи: "2019 г. бе година на предизвикателства, бизнесът намали наполовина загубите си - значителна стъпка по пътя към рентабилността. Стартирането на изключително успешната линия за красота през същата година обаче помогна за увеличаване на общите приходи със 7% спрямо 2018 г. и двата бизнеса са фокусирани върху печеливш растеж." Иначе модният лейбъл, който има водещ магазин в Мейфеър, продава артикули като палта, започващи от £2900.