Хенкел стартира цялостна глобална програма за солидарност в подкрепа на засегнати общности, клиенти и служители след избухването на пандемията COVID-19. Програмата включва дарение в размер на 2 милиона евро за фонда за борба с COVID-19 на Световната здравна организация, Фондацията на ООН и други организации. Освен финансово, компанията инициира и дарение от 5 милиона перилни, почистващи и козметични продукти и стартира производството на дезинфектанти. На своите служители, заети в производство, както и на работещите от вкъщи, компанията осигурява необходимите политики, практики и лични предпазни средства за осигуряване здравето и безопасността.
В България компанията направи финансови и продуктови дарения на обща стойност 76,000 лв.
Хенкел България подкрепи благородната кауза на Българския лекарски съюз "Герои в бяло" с дарение на средства за закупуването на 847 гащеризони за многократна употреба за медицинския персонал. Националната кампания на Българския лекарски съюз има за цел да осигури средства за закупуване на маски, предпазни облекла, дезинфектанти и медицински изделия за болници и медицински персонал в цялата страна.
В партньорство с организациите "Операция плюшено мече" и UNICEF България Хенкел дари перилни, почистващи и козметични продукти от първа необходимост от собствените си марки Rex, Bref, Somat, Fa, Gliss и Nature Box, допълнени с белина и дезинфектанти от дистрибутора на Хенкел "Астра и Ко".
Първата пратка, организирана чрез "Операция плюшено мече", бе разпределена между над 10 социални институции за сираци и възрастни хора в България, които имаха неотложна нужда от продуктите.
Втората продуктова дарителска вълна беше организирана с УНИЦЕФ България в общини, с които организацията си партнира. Продуктите бяха разпределени в областите Монтана и Сливен сред над 800 деца и семейства - с ниски доходи и от уязвими социални групи, които нямат възможност да закупят подобни хигиенни материали.
С дарение на боя Ceresit, Хенкел подпомогна обновяването на помещения за новата лаборатория за тестване на COVID-19 в УМБАЛСМ "Н. И. Пирогов".
Глобална програма за солидарност на Хенкел:
Част от корпоративното ДНК на Хенкел е социалната отговорност, която е основна част от идентичността на компанията още от основаването й през 1876 г. от Фриц Хенкел. Мотото "We care. We act." ["Ние сме загрижени. Ние действаме."] е все още валидно 144 години по-късно. На глобално ниво Хенкел стартира цялостна глобална програма за солидарност в подкрепа на служители, клиенти и засегнати общности от пандемията COVID-19. Чрез тази програма, компанията цели да насърчи и подпомогне своите бизнес партньори, хората в риск, както и всички, борещи се на първа линия с разпространението на коронавируса.
Рекламна публикация.
НАЙ
От Малдивите Яна Димитрова събра всички погледи в мрежата само по хавлия
Светлана и Християн Гущерови отпразнуваха втория рожден ден на дъщеричката си
18-годишен разплака Силвена Роу в "Мастършеф"
"Ddu-du-Ddu-du" - песента, поставила рекорд в YouTube
Супермоделът Наталия Водянова стана посланик на ООН
Европейките раждат първото си дете все по-късно
"Ddu-du-Ddu-du" - песента, поставила рекорд в YouTube
Светлана и Християн Гущерови отпразнуваха втория рожден ден на дъщеричката си
От Малдивите Яна Димитрова събра всички погледи в мрежата само по хавлия
Принц Салман претърпя успешна операция на апендицит