Новите уискита са вдъхновени от воюващите домове Старк, изобразен със страховит вълк, и Таргариен, чийто символ е огнедишащ дракон.

Johnnie Walker призовава феновете на "Игра на тронове" да изберат своята страна - Старк или Таргариен, вълк или дракон. Независимо дали сте фенове с огън в кръвта или пък предпочитате смразяващия север, Johnnie Walker има уиски за вас.

Когато бутилките са поставени една до друга ("ледената" вляво, а "огнената" вдясно), крачещият човек на Johnnie Walker, изобразен на бутилката на А Song of Fire застава лице в лице с този от бутилката на А Song of Ice, а зад тях се виждат зъбите на вълка и огненият дъх на дракона. Когато бутилките разменят местата си, новата обща визия представя контраста между домовете Таргариен и Старк, показвайки образите на техните домове, които сякаш излизат един от друг.

Johnnie Walker А Song of Ice е бленд, вдъхновен от непримиримия див север и леда, оформил планините и заледил реките му.

Снимка: Johnnie Walker

Подобно на географското разположение на Зимен Хребет, А Song of Ice носи магията на севера, комбинирайки в себе си уискита от Клайнлиш - една от най-северните и емблематични дестилерии на Шотландия. Деликатният вкус на уискито, с нотки на ванилия и тропически плодове, наподобяващи тези от овошките в Дорн, носи уюта на огнището, приветстващо премръзналите длани, повдигайки духа като малък изгрев насред Дългата нощ.

Преливащите се сив и син цвят в дизайна на бутилката напомнят за смразяващия Север от сериала, известен със суровите си зими и ледовити пейзажи. Johnnie Walker А Song of Ice е уиски, което определено оживява с кубчета лед, а финалът му е хладен и мек. Алкохолното съдържание е 40.2%

Снимка: Johnnie Walker

Johnnie Walker А Song of Fire, от друга страна, притежава деликатния, опушен вкус на малцовете от дестилерията Кул Ила. Горд представител на дома Таргариен, А Song of Fire има плътен опушен вкус с нотки на червени плодове и подправки като онези, с които се славят пазарите в Мирийн.

Дизайнът на бутилката изобразява и огнена гледка с тъмночервени цветове, вдъхновени от драконите на дома Таргариен. Консумирано чисто, уискито очарова с топъл, мек финал. Алкохолно съдържание - 40.8%.

Двете колекционерски уискита са продължение на колаборацията между Johnnie Walker и култовия сериал "Игра на тронове" на HBOâ и допълнение към лимитираната серия White Walker by Johnnie Walker, която бе пусната на пазара през 2018 г.

Johnnie Walker А Song of Ice и А Song of Fire са идеалният подарък както за колекционери на уиски, така и за феновете на Игра на тронове.

Добрата новина е, че от началото на октомври, те вече са достъпни и на българския пазар в лимитирани количества.

Снимка: Johnnie Walker

Johnnie Walker е номер едно шотландско уиски в света (IWSR, 2017) с фенове в над 180 държави по целия свят. Още по времето на неговия създател Джон Уокър, хората, които блендват уискитата на Johnnie Walker се стремят към перфектния вкус и качество.

Днес многократно награждаваното уиски портфолио включва Johnnie Walker Red Label, Black Label, Double Black, Green Label, Gold Label Reserve, AGED 18 YEARS и Blue Label. Продажбата на над 18 милиона бъчви годишно (IWSR, 2017) превръща Johnnie Walker в най-популярното шотландско уиски в света.

Diageo е световен лидер в областта на алкохолните напитки със забележителна колекция от първокачествен алкохол, която включва марки като Johnnie Walker, Bulleit, Smirnoff, Cîroc и Ketel One, Captain Morgan, Baileys, Don Julio, Tanqueray и Guinness.

Diageo е световна компания, чиито продукти се продават в над 180 страни по света. Компанията фигурира на лондонската фондова борса (DGE), както и на нюйоркската борса (DEO).

За повече информация посетете www.diageo.com. Посетете и глобалния ресурс за отговорна консумация www.DRINKiQ.com за информация, инициативи и споделяне на добри практики.

Снимка: Johnnie Walker