Getty Images/Guliver Photos
Как жените избират червило
При избора на червило жените до голяма степен се поддават на психологически фактори, показва изследване в САЩ, на което се позовава британският в. "Дейли мейл".
Най-търсени са цветовете на червилата, свързани с храната ("Шоколадено парфе") или със секса ("Горещо парче"). Според аналитиците много компании са установили тази закономерност и използват психологически хватки, за да стимулират покупателната способност в периода на икономическа рецесия. Компанията МАС например е пуснала на пазара червилата "Каймак в кафето" и "Попкорн", а Bobbi Brown - "Сьомга" и "Стафиди в ром".
Професорката Дебра Мърскин от университета в щата Орегон констатира: "По време на аназиринаето на имената на 1 722 червила бе установено, че 24% от тях са наименования, свързани с храненето. 20% са свързани с цветовете и 10% със секса и романтичните отношения. Останалите имена значително отстъпват на тази тройка".
В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Професорката Дебра Мърскин от университета в щата Орегон констатира: "По време на аназиринаето на имената на 1 722 червила бе установено, че 24% от тях са наименования, свързани с храненето. 20% са свързани с цветовете и 10% със секса и романтичните отношения. Останалите имена значително отстъпват на тази тройка".
Днес, повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас. В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Скъпи читатели,
Днес, повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас.В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Днес, повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас. В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Скъпи читатели,
Днес, повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас.В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
ИЗБРАНО
ЗАТВОРЕТЕ