Андрей отвърна на лавината от възмущение: Искахме да провокираме, а не да обидим
Реакцията е негативна, защото кара хората да се чувстват зле, смята Елисавета Белобрадова
В последните дни сред най-обсъжданите теми в социалните мрежи, наред с джиповете, които паркират на плажа или в морето, е и кампанията на Движение за национална кауза "Направи го сега", което предизвика лавина от коментари заради визиите, които възбудиха дискусии по болезнени за обществото теми.
Вижте снимки на визиите от кампанията >>
"Заставам с чисто сърце, защото много вярвам в идеите и целите на ДНК и на кампанията "Направи го сега", каза пред bTV продуцентът и телевизионен водещ Андрей Арнаудов, който се включи от морския бряг.
"Тази външна реклама целеше да провокира, не целеше да обиди, не целеше да дискриминира. Кампанията ни е насочена еднакво и към мъжете, и към жените. Тази година тя се фокусира преди всичко върху младите хора и навременното взимане на решение за създаване на дете", поясни той.
От другата страна на барикадата застана една от основателките на сайта "Майко мила" Елисавета Белобрадова, която отговори от студиото на "Преди обед":
"Очевидно е гонена някаква провокация, но реакцията е негативна. Някои хора говорят за тази кампания не защото тя е интересна, не защото тя засяга реални проблеми по отношение на повишаване на раждаемостта, а защото е неприятна кампания, която накара много хора да се чувстват зле."
Актрисата Лара Златарева, известна като Кака Лара, пък коментира:
"Това не е рекламна кампания, а е допълнение към нещо, което правят в ДНК. Но без тази провокация, факт е, че никой не говори за него. Някак си минава покрай нас повече от 20 000 лева са дадени като дарение за проблемите, свързани с раждаемостта. Това са техни лични средства, начин, по който те да извикат за този проблем. Факт е, че трябваше да я има провокацията."