В последните дни сред най-обсъжданите теми в социалните мрежи, наред с джиповете, които паркират на плажа или в морето, е и кампанията на Движение за национална кауза "Направи го сега", което предизвика лавина от коментари заради визиите, които възбудиха дискусии по болезнени за обществото теми.

Вижте снимки на визиите от кампанията >>

"Заставам с чисто сърце, защото много вярвам в идеите и целите на ДНК и на кампанията "Направи го сега", каза пред bTV продуцентът и телевизионен водещ Андрей Арнаудов, който се включи от морския бряг.

"Тази външна реклама целеше да провокира, не целеше да обиди, не целеше да дискриминира. Кампанията ни е насочена еднакво и към мъжете, и към жените. Тази година тя се фокусира преди всичко върху младите хора и навременното взимане на решение за създаване на дете", поясни той.

Андрей Арнаудов

Скрийншот: bTV Media Group

От другата страна на барикадата застана една от основателките на сайта "Майко мила" Елисавета Белобрадова, която отговори от студиото на "Преди обед":

"Очевидно е гонена някаква провокация, но реакцията е негативна. Някои хора говорят за тази кампания не защото тя е интересна, не защото тя засяга реални проблеми по отношение на повишаване на раждаемостта, а защото е неприятна кампания, която накара много хора да се чувстват зле."

Актрисата Лара Златарева, известна като Кака Лара, пък коментира:

"Това не е рекламна кампания, а е допълнение към нещо, което правят в ДНК. Но без тази провокация, факт е, че никой не говори за него. Някак си минава покрай нас  повече от 20 000 лева са дадени като дарение за проблемите, свързани с раждаемостта. Това са техни лични средства, начин, по който те да извикат за този проблем. Факт е, че трябваше да я има провокацията."

Лара Златарева и Елисавета Белобрадова

Скрийншот: bTV Media Group