Мнозина български звезди - актьори, певци и други, се включиха в инициативата в защита на българското Черноморие #роднотоМоренеедемоде.

Вижте снимки >>

Сред тях са режисьорът и актьор Ники Илиев, актьорът и музикант Орлин Павлов, актьорът Башар Рахал, певиците Йоанна Драгнева, Алисия, Нелина.

Пръв кампанията във Facebook започна Ники Илиев. Той публикувайки снимка от къмпинг "Градина", към която написа:

"Кадър от филма @the_reunion_movie За снимките, на който избрахме нашето море В подкрепа на кампанията #роднотоМОРЕнеедемоде."

"Включихме се в кампанията с Башар и Орлин, защото сега снимахме нашия филм "Завръщане" и в Пловдив, и на нашето море. И си е доста хубаво. Напоследък доста хора говорят, че не било ок. Да, и в Гърция, и в на други места е хубаво, но хубаво е и при нас. Защо тогава да не обърнем внимание на това и не оценим това, което имаме?", каза режисьорът в сутрешния блок на Нова ТВ.

Певицата Йонна Драгнева, която смело се разхожда по плажа в деветия месец от бременността си, също се присъедини към кампанията. "Красиво е, нали? Включвам се и аз в кампанията #роднотоморенеедемоде, защото България е красива!", сподели тя във Facebook профила си и постна две снимки от Златни пясъци.

Башар Рахал пусна снимка в Инстаграм с посланието "На мореее. Част от кампанията #роднотомореНЕедемоде". Единственият коментар под поста на Башар е на актьора Тончо Токмакчиев, който казва "Да и аз така мисля. BG".

Вижте тази публикация в Instagram.

На мореее. Част от кампанията #роднотомореНЕедемоде

Публикация, споделена от Bashar Rahal (@basharrahal) на

 

Към кампанията със свои снимки се включиха още Кубрат Пулев, Алисия, Богомил Грозев и шеф Андре Токев, Нелина. Пулев е ъпдейтнал своя снимка на плажа от миналата година и пише в поста си, че България е най-добрата туристическа дестинация за почивка през всичките 4 сезона.

Разбира се, в социалната мрежа не липсват и коментари против кампанията или шеговити такива. Ваня Джеферович с усмивка е коментирал поста на Ники Илиев:

"Само малко демоде, но ще се оправи като футболът ви."

А водещият Димитър Павлов пише:

"К'вито инфлуенсърите, такова и бетономорието. Сори на обидените, не е с лошо".

Творчеството по повод на кампанията също започна да се разгръща под формата на смешни колажи в социалната мрежа.

Снимка: Facebook