В следобеда не се случва кой знае какво на Херцщрасе в берлинския район Панков, квартал Вилхелмсру - двама мъже товарят микробус, някъде отдалеч се чува музика. Но тук не винаги е толкова тихо. Международни рок звезди идват на това място с камиони, пълни с оборудване, за да репетират своите сценични шоута, пише в. "Тагесшпигел". Rammstein също репетират на на територията на Black Box Music (BBM), един от най-големите доставчици на услуги за всякакви събития в Германия.

В социалните мрежи и медиите няколко жени отправиха сериозни обвинения срещу вокалиста на Rammstein Тил Линдеман, а в разказите им централна роля играе стая под сцената. Вътрешен човек я описва пред "Шпигел" като "метална конструкция, която е обвита с платнища, така че дори членовете на екипа не могат да видят какво се случва вътре". Твърди се, че пространството под сцената по време на концерт се ползвало от Линдеман за сексуални практики.

Линдеман вече е наел берлинската медийна адвокатска кантора Schertz Bergmann, която обвинява журналистите в "недопустими репортажи" и обяви, че ще предприеме правни стъпки срещу срещу тях.

Ако помещението под сцената на Rammstein съществува, то тя би трябвало да е част от специалната сцена, която Rammstein използват от 2019 г. насам.

Тази конструкция за първи път е издигната на площадката на BBM за технически репетиции. Тогава Rammstein се явяват след дългогодишна "творческа пауза" с нов албум и планират концертно турне по стадиони. На снимките на сцената в социалните мрежи се вижда, че тя е с огромни кули и приспособления за пиротехника и огнено шоу.

Според публикация в специализираното списание Production Partner (PP) по онова време спектакълът е бил усъвършенстван в продължение на 14 нощи в Панков, като е ставал все по-сложен. Сцената е проектирана от британската компания Woodroffe Bassett Design, базираната в Мюнхен компания Wieder Design и Wonder Works от Лондон. Членовете на групата, някои от които, според PP имат определено специализирани познания в областта, са участвали непосредствено във всички етапи на планирането на сцената.

В крайна сметка, са подготвени две идентични версии на цялата сцена, за да може екипът да се придвижи до следващия град по време на турнето, докато другата все още се разглабя.

Целият керван с оборудването на групата се състои от 60 камиона. Турнето се превръща в търговски успех. След 31 концерта в Европа се налага продължението да бъде отложено няколко пъти. Така групата все още пътува с тази специална сцена. Не се знае дали конструкторите, Black Box Music или други участници са били наясно с предназначението на специалното пространство под сцената. Едно е сигурно: Компанията BBM работи с Rammstein в продължение на почти три десетилетия. С характерните си черни полуремаркета специалистите по логистика транспортират оборудването от шоу на шоу.

Основателят на BBM Тило Гоос и групата имат общи корени в клубната сцена на Източен Берлин в годините след обединението. Rammstein е основана през 1993 г. и първоначално използва репетиционни зали в Knaack Klub в квартал Пренцлауер Берг. Там членовете на бандата се срещат с предприемача. Международният успех на групата означава пробив и за Гоос. BBM се превръща в централен играч в концертната индустрия.

Раят за рок звездите във Вилхелмсру се появява през 2005 г. на мястото на бившия VEB Bergmann Borsig, завод за производство на турбини за електроцентрали в ГДР. Той се състои от две големи репетиционни халета с рампа за камиони, гардероб, бар и кетъринг. В друга сграда има репетиционни зали, студио и ателиета, с апартаменти за музиканти.

Днес BBM съществува само като марка. През 2022 г. Гоос продава основния бизнес на Audio Rent Clair AG от Швейцария. Нейният изпълнителен директор Тони Шерер отрича пред "Тагесшпигел" да има каквато и да е връзка със сцената и нейното строителство и не желае да коментира Rammstein.

Гоос все още е активен със своята компания BBM1992 GmbH в областта на музикалния бизнес. Камионите за фирмата са придобити от базираният в град Ютербог предприемач от музикалния бранш Оливер Шулце.

Гоос и Шулце не са отговорили на имейлите на изданието и очевидно реагират като в един текст на Rammstein: Du hast mich gefragt und ich hab nichts gesagt ("Ти ме попита, а аз не казах нищо"), пише "Тагесшпигел".