"Една жена трябва да бъде две неща: стилна и зашеметяваща", гласи популярната мисъл, превърнала се в златно правило за всяка дама, изречена от най-влиятелната фигура в модата на 20-и век, а именно Коко Шанел.

И ако сега прочутата дизайнерка, чието име днес се счита за синоним на думата "класа", можеше да види рекламната фотосесия, с която бе представена дебютната колекция на новата световна марката "aswer.LAB", без съмнение би потвърдила, че 50-годишната Койна Русева отговаря и на двете изисквания. Както и нейните колежки Тодора Духовникова и Радина Боршош, които позират редом с нея на кадрите.

Вижте снимки на Койна >>

Трите актриси, станали българските лица на бранда, изглеждат повече от възхитително в елегантните тоалети, вдъхновени от духа на 30-те години, пречупени през призмата на съвременното общество. Музите, инспирирали създаването на дрехите, са имена като Елза Скиапарели, Грета Гарбо и Марлене Дитрих, оставили трайна следа в артистичния свят.

На изображенията, заснети от Диляна Флорентин във величественото мраморно фоайе на Княжеския дворец в София, обявен за паметник на културата през 1978 г., звездите, познати с множеството си роли както на малкия и големия екран, така и на театралната сцена, сменят своите облекла, преминавайки от елегантни вечерни рокли през ризи и кожени якета до класически палта. Шикозните кройки и прецизните детайли единствено подчертават красотата и яркият характер на обаятелното трио.

"Веднага се влюбихме в дрехите", признава в личната си Инстаграм страница Духовникова, допълвайки, че колекцията се отличава с чисти линии и цветове, запазващи женствеността и елегантния минимализъм на онова далечно време, което пресъздават тоалетите.

"Всяка жена има нужда от сцена за изява, от красива рокля и от достойно представяне. Ние се превъплътихме в героини от онова време: с черни ръкавици, накривени барети и дълги, шумящи по пода на Княжеския дворец рокли. Всяка жена трябва да има поне една такава рокля, която да ѝ носи усещането, че светът със сигурност е неин", допълва Русева в своя профил.

"Попаднахме в едно красиво пътуване. Моделите са запазили класата на златните епохи, но носят и истински модерен блясък. Беше като на кино!", споделя и Боршош.

В първата лимитирана колекция на бранда присъстват 120 модела, изработени от благородни тъкани като коприна, вълна и кожа са съчетани с лиосел и рециклиран терилен. Освен българската рекламна фотосесия, "aswer.LAB" засне и полска, дело на Марта Войтал, която е работила с редица спортисти и представители на шоубизнеса, сътрудничейки си с едни от най-големите модни къщи на планетата.