Всеки знае, че добрата реклама се нуждае от красиво лице, което да привлича погледите и вниманието към нея. Хубавата визия продава - това е мнението на всички пиар специалисти, популяризиращи различни продукти, чийто кампании привличат много хора като купувачи. Това е и причината световните модни и козметични брандове, например, да канят холивудските звезди да бъдат част от техните рекламни проекти, разчитайки не само на известността им, но и на добрия им външен вид.

Вижте кадъра >>

Българският модел Олга Модева, станала втора подгласничка в конкурса "Мис България 2011", определено има всички качества и дадености, за да представя световните марки, а сега потенциалът ѝ бе забелязан от японска марка - гигант на пазара на високите технологии и услуги, който оперира в 11 бизнес сегмента.

Корпорацията реши да сложи брюнетката на календара си за 2020 г. и няма съмнение, че тя изглежда прекрасно на изображението върху него. На снимката Олга носи изрязано оранжево боди без презрамки, а през талията ѝ минава широк черен колан, цветово кореспондиращ с обувките ѝ на висок ток. Къдриците ѝ са оставени да падат свободно по раменете, а аксесоарите, които носи, се състоят от чифт големи обеци-халки и нежно колие на шията. За фотосесията кожата ѝ е намазана със специално олио и блести под светлините на прожекторите.

Модева сподели кадъра със своите последователи в официалната си Инстаграм страница, като някои от популярните български дами не останаха безразлични към него. Те се присъединиха към ласкавите коментари на почитателите ѝ.

"Уоу", написа Александра Петканова.

"Еха, уникална", допълни бившата плеймейтка Светлана Гущерова.

В края на миналата година, малко преди настъпването на коледните празници, Олга замина за Дубай, където се отдаде на слънчеви и горещи мигове. Престоят ѝ в Арабските емирства я отведе и в Абу Даби, а през януари реши да посети красивата Барселона. Най-силно впечатление там ѝ направи богатият екстериор на храмовете с готическа архитектура.