Шер определено знае как да прави бизнес.

Певицата се включи в социалните мрежи, за да обяви, че пуска на пазара марка сладолед "Cherlato", съобщи "The Hollywood Reporter". Макар да не е обявила името на компанията, Шер качи видео в социалните мрежи, като на фон звучи любимата й песен "Believe". В клипа се вижда камион за сладолед, с изображение на легендата и надпис "Cherlato".

Все още не е ясно кога сладоледите ще бъдат налични, но в Инстаграм певицата разкри как ще изглеждат.

View this post on Instagram

A post shared by Cher (@cher)

Но тя не е единствената.

Snoop Dogg също се подготвя да покори света на сладкото. Наскоро рапърът се обедини с компанията "Happi Co.", за да пусне също свой собствен сладолед. "Dr. Boombay" включва седем вкуса.

"За мен сладоледът е нещо повече от лека закуска - той е начин да се отпуснеш и да бъдеш щастлив. Точно това искам да направя с Dr. Bombay - да предизвиква усмивка на лицето и да облекчава ума", казва Снуп в изявление за медиите. "Вложих сърцето и душата си в усъвършенстването за вкусовете и нямам търпение светът да изпита това, което съм създал."

ИЗБРАНО