Броени седмици преди премиерата на последния епизод от сагата - "Възходът на Скайуокър", Kaufland България предостави уникална възможност за галактическо изживяване.
Стотици фенове се срещнаха с членове на прочутия Легион 501 - най-големият фен клуб на "Междузвездни войни" в света, които пристигнаха от Германия специално за събитието.
Оказва се, че цветът на "Междузвездни войни" е галактическо лилаво, а атракционите, с които феновете на легендарната сага се забавляваха, не отстъпваха по нищо на онези в увеселително-атракционния парк "Междузвездни войни "На ръба на галактиката" по проект на "Дисни, открит през август в САЩ.
Насладихме се на сериозно космическо приключение!
Сред шлемове и роботи любителите на "Междузвездни войни" имаха възможността да кръстосат мечове с Легион 501 - организация от доброволци за масови прояви с официални костюми на "Междузвездни войни", предпочитана от Lucasfilm. Те ни представиха някои от хватките на Люк Скайуокър и Дарт Вейдър.
Под мотото "Събери ги сега! Целият свят на Междузвездни войни" пазаруващите във веригата ще могат да колекционират 48 уникални карти с герои от епизоди на сагата в специален албум, който се предлага допълнително в цялата мрежа на Kaufland България. Албумът и картите се комбинират със специално разработеното приложение K-Master, което всеки може да изтегли безплатно на смартфона си.
То дава възможност да научите тайните, чрез които един млад джедай може да се превърне в майстор.
Добавената реалност е най-иновативната функция на приложението. Тя позволява да се потопиш във вселената на "Междузвездни войни" в Kaufland само чрез смартфона си и с VR очила. Приложението разполага с 28 предизвикателства, които трябва да бъдат преодолявани всеки ден. Само най-смелите и предвидливи ще придобият диплома за "Овладяване на Силата".
Специалният колекционерски албум, картите, както и над 50 вида артикули от модната линия, създадена ексклузивно за Kaufland и посветена на "Междузвездни войни", могат да бъдат намерени във всички хипермаркети на веригата в цялата страна до 04 януари.
Битката между Доброто и Злото, посланието на коледната кампания на Kaufland, компанията избра да представи чрез историята на малко момче в навечерието на Kоледната нощ. За момент момчето показва слабост и се поддава на гнева си, но накрая доброто у него побеждава. Видеото носи посланието, че човек трябва да обръща внимание на тези, които се нуждаят от помощ, че доброто винаги се възнаграждава и че за да вземе човек правилното решение, е достатъчно да слуша единствено сърцето си.
И след като първо Доброто се е настанило у нас, можем да тръгнем целенасочено по пътя на превръщането - от млад джедай в майстор джедай. Не бива да забравяме, че всеки един джедай не трябва да подценява външния си вид и да се наспива добре, за да съхрани силата и мъдростта си. Комфорт за последното осигурява цяла модна линия за жени, мъже и деца, която Kaufland ще предложи на своите клиенти до изчерпване на количествата в цялата си магазинна мрежа. Дизайните с "Междузвездни войни" са специално създадени за продажба само в Kaufland. Всеки артикул от колекцията е изработен от органичен памук и се предлага в устойчива еко опаковка.
Нищо чудно когато погледнеш в огледалото на следващия ден да познаеш в себе си истински Йода.
НАЙ
Остър конфликт вдигна имението на любовта във въздуха
Прецедент в "Бригада Нов дом" - майсторите отказват ремонт на къща в трагично състояние
Принц Хари официално потвърди, че вече е жител на САЩ
Стефан Вълдобрев и Иван Лечев се изправят един срещу друг в новия епизод на "Аз обичам България"
Сидни Суини отговори на критиките, че "не е красива и талантлива"
Остър конфликт вдигна имението на любовта във въздуха
Принц Хари официално потвърди, че вече е жител на САЩ
Куентин Тарантино се отказа да снима филма, за който смяташе да е последният в кариерата му
Прецедент в "Бригада Нов дом" - майсторите отказват ремонт на къща в трагично състояние
Стефан Вълдобрев и Иван Лечев се изправят един срещу друг в новия епизод на "Аз обичам България"