Рекламната табела е начин да бъде заявено присъствието на марката или обекта на пазара, да придобие разпознаваемост и да се открои сред конкурентите.

С какво помагат рекламните табели?

Тяхната цел е да сигнализират за съответното място и да го направят видимо за потребителя. Полезни са както за големи търговски обекти, така и за търговци на дребно, за хранителни и сезонни магазини. Поставени отвън, рекламните табели привличат клиенти, а вътре служат за популяризиране на определена марка или за насърчаване покупката на конкретни стоки.

Технологиите и материалите за изработка на рекламните табели са най-различни, както и техните цени. Те могат да бъдат светещи, водоустойчиви, удароустойчиви, с надписи, с лого, с LED светлини, печат върху ПВЦ и много други. Каквито и да изберете, те ще ви помогнат да се позиционирате на пазара и да отправите точните послания, да откроите плюсовете на вашия обект. За да си спестите евентуални проблеми, преди поставяне на рекламната табела, проверете дали има изискване за някакви разрешителни и проекти, свързани с администрацията, съветват от печатница Ребранд.

Рекламни табели

Какви видове има?

Според мястото, на което са поставени, рекламните табели са два вида:

  • Външни

Те са първото нещо, което виждат минувачите и за да ги превърнете в клиенти, трябва да проявите повече креативност. Рекламните табели пред магазина са лесно забележими, но за да се възползвате от това им предимство, трябва да решите с какви ефекти да въздействате на потока от хора. Можете да включите цифрови дисплеи, за да показвате ежедневните промоции или последните продажби. Дизайнът на изготвената по поръчка рекламната табела трябва да бъде съобразен с вида на търговския обект, фасадата на сградата и изискването за ясна и точна информация.

  • Вътрешни

Не е важно колко клиенти ще влязат в магазина, а колко ще си тръгнат с покупка. Вътрешните табели са тези, които ще накарат потребителите да запомнят или да се почувстват привлечени от марките и продуктите, които предлагате. Избирайте разумно цветовете, които трябва да съответстват на бранда. Графики по прозорците или стените също могат да изпълняват ролята на рекламно послание към клиентите. Отново можете да се доверите на дигиталния дисплей, който е полезен и във вътрешното пространство.

Изключително стилен и донякъде нестандартен продукт са светещите кутии. Те представляват елегантни светлинни дисплеи, в които обикновено има вградено икономично лед осветление. Това създава равномерна осветеност и създава отлична видимост на изображението без никакви сенки.

Тайните на креативния и оригинален дизайн

Дизайнът е от първостепенно значение при създаването на атрактивна, силно въздействаща рекламна табела. Тя трябва да бъде привлекателна, запомняща се и да се чете лесно. Когато избирате размера на знаците, преценете от какво разстояние ще се гледат. Колкото по-кратко е съобщението, толкова по-лесно се обхваща с един поглед.

Избягвайте бъркотията и претрупването със съдържание. Помнете, че това затруднява възприятието, както и е трудно за възприемане от разстояние. Празното пространство около думите или графиките е също толкова важно, колкото същинското съдържание. Не е нужно всеки милиметър да се запълни и да се претъпква със знаци.

Когато целевата аудитория е в автомобилният трафик е препоръчително да се добави рамка. Нейното предимство е в това, че кара окото да се съсредоточи върху съобщението. За подобряване на дизайна и оформлението на рекламните табели могат да се използват пълноцветни снимки, логотипи и различни графични елементи, стига те да са подходящо подбрани. Фонът на дизайна също играе съществена роля и той трябва да бъде избран така, че да не пречи на фокуса върху основното послание. Колкото по-голям е контрастът, толкова по-отчетливо е възприятието.

 

* съдържание на rebrand.bg