Американските тийнейджъри предпочитат да си пишат SMS-и, вместо да се срещат
Социалните мрежи са част от живота на 81% от анкетираните ученици
Американските тийнейджъри предпочитат да общуват чрез SMS-и, вместо да се срещат или да говорят по телефона, съобщи АФП, позовавайки се на изследване на независима организация.
Около 36 процента от анкетираните тийнейджъри за изследването на организацията "Комън сенс медиа", искат да си пращат съобщения по телефона, а 32 процента - лично. 16 процента залагат на социалните мрежи, 10 процента - на видеоразговорите и само 5 процента - на телефонните разговори.
При предишното изследване през 2012 г. са водели личните срещи с 49 процента, следвани от SMS-ите.
Половината от анкетираните деца на възраст от 13 до 17 години са казали, че изпращат SMS поне веднъж на час, а 32 процента - че го правят постоянно.
Социалните мрежи са част от живота на 81 процента от анкетираните и са "изключително важни" или "много важни" за 32 процента от тях. Около 70 процента от тийнейджърите влизат повече от веднъж дневно в социална мрежа, при 34 процента през 2012 г.
Най-използваната платформа от тийнейджърите в САЩ е Снапчат, следвана от Инстаграм и Фейсбук.
От 2012 г. до 2018 г. процентът на тийнейджърите, притежаващи смартфон, се е увеличил от 41 процента на 89 процента.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Скъпи читатели,
Днес, повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас.В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Скъпи читатели,
Днес, повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас.В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.