Градският транспорт - тайната за добрата форма

Да стоиш в претъпкания градски транспорт, стиснал обяд, може да изглежда неприятно, но е полезно за здравето, защото е ключът към добрата форма.

Обратно в новината

Коментари - Градският транспорт - тайната за добрата форма | Лайф.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Време е ръководството на градския транспорт да помисли как за осигури повече транспорт от кв.Младост и другите квартали към новата сграда на районния съд /бившата сграда на ГУСВ/

"Те установиха, че пътуването с автобус или трамвай намалява много повече опасността от диабет, отколкото ходенето пеша или с велосипед. Възможна причина за това според тях е, че заради градския транспорт хората ходят много повече." Возенето в градски транспорт намалява повече рисковете, отколкото ходенето пеша или използването на велисипед. В същото време обаче причината за това се крие в ходенето пеш. Как го съчинихте това бе, Дир?

ха ха, тая гениална мисъл направо ме уби !!!!

Онлайн изследване е показало че 100% от гласувалите имат интернет :)

Следователно Диков и подчинената му кметица трябва да затрудняват движението на лични автомобили, а не да разширяват пътните платна.

СЕГА РАЗБИРАМ ЗАЩО НАШИТЕ ДРУГАРИ ПОЛИТИЦИ ПРЕДПОЧИТАТ ДА ПЛЮСКАТ В СКЪПАРСКИ ЗАВЕДЕНИЯ И ДА СЕ ВОЗЯТ В КОЛИ-ПРОСТО ИСКАТ ДО СЕ ОБЗАВЕДАТ И С ДИАБЕТ,ОСВЕН АПАРТАМЕНТИТЕ,ВИЛИТЕ,ХОТЕЛИТЕ И ПРОЧИЕ

Вижте, това не важи за типичния български шофьор. За него притежанието на автомобил (на старо, обикновено) е най-великата цел в живота му. С него той демострира своята сила в обществото, като изпреварва лошо, кара бързо, не ползва мигачи, псува и т.н. За тези индивиди, една от най-големите гордости е да подметнат, че не са се качвали на градски транспорт от 28 години. За тях всеки повод за шофиране е голямо щастие и често те съзнателно одължават маршрутите си, за да могат да се себеизявяват по пътищата. Ето такива господа са напълнили и блокирали София, така, че да отеснее и изпростее до крайност.

Бих пътувал в градски транспорт, но работата ми изисква да съм чист и да мириша нормално. След половин час ... дори след 10 минути, това е невъзможно. Иначе се качвам средно по 2-3 пъти месечно на автобус, не става - живея в цивилизован квартал, автобусите по линията са нови, но хората вътре са си същите - за повечето от тях къпането повече от веднъж седмично е загуба на време, а миенето на зъби - табу!

Никога не ми се е случвало да имам проблеми с миризмата в транспорта, освен ако има някой клошар или някой с вмирисани на цигари дрехи. Втория проблем е редовен, но не се вмирисвам от това, по-скоро ме заболява главата.

ТИ ДА НЕ БИ ДА СЕ ЦЕЛУВАШ И ДА СПИШ С МЪРЛЬОВЦИТЕ ОТ ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ?ЯВНО И ТИ НЕ СЕ КЪПЕШ И НЕ СИ МИЕШ ЗЪБИТЕ-СЪЩО КАТО ТЯХ!

Кой знае и ти как миришеш, ама не се усещаш.

"Те установиха, че пътуването с автобус или трамвай намалява много повече опасността от диабет, отколкото ходенето пеша или с велосипед. Възможна причина за това според тях е, че заради градския транспорт хората ходят много повече. " Някаква велика "умност" е сътворена тук, но така е, когато се използва машинен превод и се прави копи и пейст! ;)

"Те установиха, че пътуването с автобус или трамвай намалява много повече опасността от диабет, отколкото ходенето пеша или с велосипед. Възможна причина за това според тях е, че заради градския транспорт хората ходят много повече. " - нещо не разбирам.......с градският трансшпорт се ходи повече пеша отколкото.....ПЕША!?

Проблема е, че градския транспорт не е много редовен. Вчера чаках две различни линии и въпреки, че таблото показва кога ще дойдат, нямаше никой. Накрая се принудих да взема такси.

Хората, които пътуват с градски транспорт, са 80% по-застрашени от ограбване и 100% по-застрашени от вмирисване.

...тук си имаме грАДСКИ ТРАНСПОРТ!

Искаш потни тела да се притискат до теб? Искаш да си отгоре? Искаш да си отдолу... искаш да не знаеш къде се намираш? заповядайте в автобусите на градския транспорт...

ОК си е градския транспорт.

Искаш да дишаш и миришеш на успух. Искаш да плащаш билетче и за циганина, гратисчия. Искаш откачени бабички да те бият с чантите за място. Искаш словнове контрольори да си измислят оправдание , само и само да те глобят. ЕЛАТЕ В ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ - РАЗДРЪНКАНИ ИКАРУСИ И НУЛЕВА ХИГИЕНА !!!

Градския транспорт е добър, повечето автобуси са нови. Редовността зависи от трафика като цяло. Когато вечер се напълни с коли няма как буса да прелети над тях. Някои крайни дестинации се обслужват по-нередовно.

Стою

Така е, батко, макар и рядко да го ползвам (градския транспорт,де). Ама в Харвард открили, че е по-добре да ядеш готвено, вместо сандвич. В Канада - да ходиш да пазаруваш пеша, а не с автомобила. На кого да платя, та да дойде и да ми открие кранчето за топла вода у дома, че да взема душ другата неделя ;D ;D

Тая статия дори и за нивото на life секцията не става.

Защо вече сме така вталени и тичаме на работа здравословно........ Ей, вашата .......!!! Да не сте посмели повече да се подигравате с този нещастен и смачкан народец, който ви хрантути и когото крадете денонощно като в пентатлон!

И много повече изложени на риск от респираторни заболявания и инфекции - едни кихат във врата ти, други си мажат сополите по дръжките на столчетата, а за клошарите пък да не споменавам...

Стою

Брех! Харвард! Япония (здравния център в Моригучи)! Канада (не е ясно кой там)! Ся остава да открият, че е полезно от време на време да не ходиш на работа... Ами на други места. Пеша, с велосипед, ролери...

Първият абзац ме накара да се смея с глас - весела статия, направо за фейлетон!

"Японските учени наблюдаваха 5000 души, ходещи на работа с градски транспорт. Те установиха, че пътуването с автобус или трамвай намалява много повече опасността от диабет, отколкото ходенето пеша или с велосипед. Възможна причина за това според тях е, че заради градския транспорт хората ходят много повече. " - заради градския транспорт хората ходят пеша много повече, отколкото ако ходят пеша?!

В нашата софийска реалност градският транспорт е толкова рядък, неприятен и рискован, че най-добре е да се ходи на работа въобще пеша - без него! Спасението от диабета и други страдания е гарантирано! И с тия никакви заплати пликчето с "домашен обяд" също е неизбежно! Софийската община и кметицата от някое си самоковско село добре са се погрижили за здравето на столичани!

Аз пък откакто живея в Италия установих защо колата е издигната в култ тук-просто градският транспорт е под всякаква критика, много по-зле от софийския, нередовен и ужасно претъпкан. Не мислете, че винаги БГ е най-кофти.:) Поздрави

Не знам защо ми зимат пози на настъпени хубавици. Саму две покуления преди нас 40 годишните (имам предвид полението на хората родени преди и след ВВ2) на общо основание си ходеха и велосипедираха и си беше стандарт. Да имаш моторетка беше върха на гъзарията, и се купуваше за около 100 лева тогавашни, а бензина беше ..я да си спомня ...но ако ми е верен спомена, нещо като 20 стотинки литъра. Една заплата за моторетката...я да видим сега кой може да си купи моторетка с една заплата? И колите се брояха на пръсти в целата држава......та и номерата беха в четири позиции.... Видела жабъта че ебът вола, и тя дигнАла краци......

Градският транспорт на София е много добре изграден и редовен толкова, колкото позволява дестинацията. Транспортната база се обновява непрекъснато за последните 10 години и вече е на добро ниво. И не работя в Столична община, а съм доволна ползвателка на Градския транспорт.

Първоаприлска шега, нали? :)