Фразата "3 в 1" се настани съвсем естествено в градския разговор и се превърна в нарицателно за очаквано добра комбинация. Как успяхте да превърнете един бранд в част от градската култура?

Един бранд се превръща в част от културата, когато посланията му са автентични и съобразени с характера на потребителите и тяхната история. NESCAFE 3in1 е водещ международен бранд, но от ден 1-ви на българския пазар избра локалния подход - както към продукта, кафе микс, създаден специално за вкуса на младите българи, така и към посланията си. Още от тогава екипът ни заложи на партньорството с млади таланти и се радваме, че това се оценява и досега.

Всички говорят за подкрепа на младите таланти, при вас обаче се получава на практика. Каква е историята зад решението NESCAFE 3in1 да заложи на младите таланти в българската музика?

Отговорът, как е взето решението, е съвсем естествен - щом сме кафе брандът на младите хора, трябва наистина да покажем, че това не са само думи, а всичко, което NESCAFE 3in1 случваше през годините дотук. Всеки млад човек, всеки творец има нужда от подадена ръка, за да направи първите стъпки. И така, точно стъпка по стъпка, подкрепяйки младите таланти, извървяхме заедно пътя. И точно затова можем спокойно да споделим, че подкрепата към млади български таланти се превърна в неразделна част от ДНК-то на бранда.

Защо решихте да подкрепяте изгряващи изпълнители, а не заложихте на вече реализирани таланти?

Лесно е да се хванеш за най-бързата лодка и тя да те тласка напред в морето към успеха. Отговорният бизнес, обаче носи отговорност не само за постигането на резултати, но и да е полезен за обществото. Затова за нас е кауза да сме до млади таланти, докато се впускат във водовъртежа на стартиращата кариера, но с ясното съзнание, че имат някой до тях, който е готов да им подаде ръка. Рисковете са много големи, никой не може да даде 100% гаранция за репутацията и успеха на проектите, но точно тук идва истинският смисъл. Да насърчаваме младите хора да се борят за реализиране на мечтите си и да осъзнават, че някой е повярвал в тях.

17 години по-късно подкрепяте римейк на култовото парче "3 в 1" в изпълнение на Homelesz.

Очаквате ли да повтори успеха на песента от 2005 г?

Силно вярваме на екипa, който стои зад тази песен и на таланта и искреността на Homelesz. Съдбата обича смелите! Убедена съм, че "Моменти" ще има голям успех.

Кои са моментите, които си заслужават в работата за един бранд?

Ще дам конкретен пример. Моментът, в който прочетеш съобщение или коментар от клиент: "Това е моето кафе! Пия само него, обожавам вкуса му!"... Брандовете и продуктите придобиват смисъл тогава, когато хората ги възприемат като свои, като нещо, което прави живота им по-добър.

Слушате ли музика докато работите?

Разбира се! Който пее и пие кафе зло не мисли. За мен музиката е вдъхновение.

Коя е вашата 3 в 1 рецепта за личен и професионален успех?

Смисъл, доверие и постоянство.