Мама, татко и ние – Александра, Йоана, Тео и Леа
Продължаваме рубриката "Моето любимо в Lidl" с историята на семейство Ценови от Пловдив, горди родители на три момичета и едно момче и второто семейство посланици на Lidl за 2021
Как се отглеждат четири деца и пред какви ежедневни предизвикателство се изправя многолюдната фамилия, разказват самите те.
Представяме ви Лиляна и Спас Ценови от Пловдив - щастливи родители на четири деца. Каката е Александра, по-малката Йоана, а близнаците Тео и Леа допълват семейния портрет. Лили е козметик по професия и майка по призвание. Татко Спас работи като ИТ специалист в банка. Двамата определят многолюдната си фамилия с една дума - предизвикателство. За разлика от повечето семейства, нямат възможност да култивират каквито и да е било фамилни ритуали. Денят им започва на скорост с две кафета и две шишета мляко за близнаците. Вихрушката от детска глъч и емоции не стихва до вечерта. Следва едночасово приканване на каките за миене на зъби, къпане и лягане. Ценови старши са единодушни, че любимата им част от деня е, когато малките заспят и успеят да чуят мислите си.
Многолюдното семейство е причината Лиляна и Спас да пазаруват поне 2 пъти седмично в Lidl. И двамата залагат на доброто съотношение качество-цена на продуктите във веригата. Споделят, че отскоро правят списъци, но при всяко пазаруване ги надхвърлят. Предпочитат Lidl, защото докато пазаруват за вечеря, винаги откриват и по нещо полезно за себе си и за вкъщи.
Семейство Ценови ценят особено много бебешките дрешки на Lupilu, които са им пръв помощник при отглеждането на близнаците, а винаги намират нещо и за тайфуна Йоана, която се старае да слуша, но пакостите й се получават някак естествено. Често пораженията по дрехите на малката са веществено доказателство колко послушна е била. Най-голямата Александра си има изграден вкус и сама избира, каквото си хареса от детската серия Pepperts. Точно оттам е една от любимите й рокли. Убедена е, че всичко в модата е въпрос на въображения и усет за комбиниране. Спас предпочита дънките и спортните панталони в Lidl, а Лили, като заклет фен на Esmara, редовно следи в брошурата кога ще има нови предложения от бранда.
Но като представители на многолюдно семейство, Ценови, споделят, че освен текстила, са фенове на едросмляната лютеница в Lidl. Купуват я в промишлени количества, защото парченцата печена чушка в нея им напомнят за домашната лютеница от едно време. Имат си и семейна рецепта за "пица-филия", която определят като изключително вкусна и подходяща за вечно бързащи родители. Намазват филийки с лютеница, а отгоре нареждат шунка и кашкавал и запичат във фурната за пет минутки. Така понякога спестяват време за игра с децата и приключения навън.
Особено място в живота на Лили, обаче заема съвсем друг продукт - сладоледът с вкус на ябълков пай от Алпийската седмица. Точно с него свързва раждането на близнаците - Тео и Леа. Три дни преди планираното раждане остава сама в апартамента и решава да си хапне от лакомството. Тъкмо когато си сипва от сладоледа в чашка и решава да изчака малко, защото го обича леко разтопен, й изтичат водите. Успява да си прибере сладоледа в хладилника за "после", но винаги, когато погледне към фризерите на Lidl, се сеща тъкмо за тази история, която започва с един недояден сладолед и завършва с раждането на близнаците.
* съдържание на Lidl
НАЙ
Как рокля за 1000 долара спаси модната империя на Виктория Бекъм?
Люк Евънс - да израснеш гей като Свидетел на Йехова
Доминик Девънпорт - какво е да си в обувките на най-красивата императрица
Бионсе бе звездата на шоуто, с което НФЛ дебютира в Нетфликс
5 страхотни подаръка, с които да кажем
Люк Евънс - да израснеш гей като Свидетел на Йехова
Как рокля за 1000 долара спаси модната империя на Виктория Бекъм?
Доминик Девънпорт - какво е да си в обувките на най-красивата императрица
Бионсе бе звездата на шоуто, с което НФЛ дебютира в Нетфликс