Смисъл, доверие и постоянство – рецепта за успех 3 в 1
Споделя Нели Найденова Загорчева, Старши бранд мениджър, Нестле Югоизточен пазар
Фразата "3 в 1" се настани съвсем естествено в градския разговор и се превърна в нарицателно за очаквано добра комбинация. Как успяхте да превърнете един бранд в част от градската култура?
Един бранд се превръща в част от културата, когато посланията му са автентични и съобразени с характера на потребителите и тяхната история. NESCAFE 3in1 е водещ международен бранд, но от ден 1-ви на българския пазар избра локалния подход - както към продукта, кафе микс, създаден специално за вкуса на младите българи, така и към посланията си. Още от тогава екипът ни заложи на партньорството с млади таланти и се радваме, че това се оценява и досега.
Всички говорят за подкрепа на младите таланти, при вас обаче се получава на практика. Каква е историята зад решението NESCAFE 3in1 да заложи на младите таланти в българската музика?
Отговорът, как е взето решението, е съвсем естествен - щом сме кафе брандът на младите хора, трябва наистина да покажем, че това не са само думи, а всичко, което NESCAFE 3in1 случваше през годините дотук. Всеки млад човек, всеки творец има нужда от подадена ръка, за да направи първите стъпки. И така, точно стъпка по стъпка, подкрепяйки младите таланти, извървяхме заедно пътя. И точно затова можем спокойно да споделим, че подкрепата към млади български таланти се превърна в неразделна част от ДНК-то на бранда.
Защо решихте да подкрепяте изгряващи изпълнители, а не заложихте на вече реализирани таланти?
Лесно е да се хванеш за най-бързата лодка и тя да те тласка напред в морето към успеха. Отговорният бизнес, обаче носи отговорност не само за постигането на резултати, но и да е полезен за обществото. Затова за нас е кауза да сме до млади таланти, докато се впускат във водовъртежа на стартиращата кариера, но с ясното съзнание, че имат някой до тях, който е готов да им подаде ръка. Рисковете са много големи, никой не може да даде 100% гаранция за репутацията и успеха на проектите, но точно тук идва истинският смисъл. Да насърчаваме младите хора да се борят за реализиране на мечтите си и да осъзнават, че някой е повярвал в тях.
17 години по-късно подкрепяте римейк на култовото парче "3 в 1" в изпълнение на Homelesz.
Очаквате ли да повтори успеха на песента от 2005 г?
Силно вярваме на екипa, който стои зад тази песен и на таланта и искреността на Homelesz. Съдбата обича смелите! Убедена съм, че "Моменти" ще има голям успех.
Кои са моментите, които си заслужават в работата за един бранд?
Ще дам конкретен пример. Моментът, в който прочетеш съобщение или коментар от клиент: "Това е моето кафе! Пия само него, обожавам вкуса му!"... Брандовете и продуктите придобиват смисъл тогава, когато хората ги възприемат като свои, като нещо, което прави живота им по-добър.
Слушате ли музика докато работите?
Разбира се! Който пее и пие кафе зло не мисли. За мен музиката е вдъхновение.
Коя е вашата 3 в 1 рецепта за личен и професионален успех?
Смисъл, доверие и постоянство.
НАЙ
Ергенът Алек Младенов за хейта срещу него: Беше ми тъпо, но вече не ме интересува
Венсан Касел стана баща за четвърти път, този път на момче
"Злосторница" обра наградите на Националният съвет на кинокритиците
Защо Памела Андерсън избра да се появи без капка грим дори и на "Златен глобус"?
Меган и Хари разгневиха феновете си след изказване за калифорнийските пожари
Ергенът Алек Младенов за хейта срещу него: Беше ми тъпо, но вече не ме интересува
Тейлър Суифт оглави класацията на "Билборд" за най-добрите изпълнители на 21-ви век
Венсан Касел стана баща за четвърти път, този път на момче
Защо Памела Андерсън избра да се появи без капка грим дори и на "Златен глобус"?
И домът на Мел Гибсън е изпепелен от пожарите в Калифорния