Дуейн Джонсън - Скалата е най-скъпо платеният Instagram инфлуенсър. Това показват данните на британската фирма за маркетинг в социалните медии Hopper HQ, цитирани от Manager.bg.

Към миналата година за един спонсориран пост на американския актьор рекламодателите са плащали до над 1 млн. долара, с което той изпреварва и най-младата милиардерка в света - предприемачката и инфлуенсър Кайли Дженър, която таксува по около 986 хил. долара на публикация. Следващи в списъка се класират футболистът Кристиано Роналдо, моделът и актриса Ким Кардашиян, музикалните изпълнители Ариана Гранде, Селена Гомес, Бионес, Джъстин Бийбър и Тейлър Суифт, както и футболистът Неймар.

Класацията е формирана след разговори с личностите, включени в нея, както и с бранд и маркетинг компании. За формирането на цените се използва публично достъпна информация.

Сред спонсорите на Джонсън са технологичният гигант Apple, производителят на спортни стоки Under Armour и норвежкият бранд за вода Voss, в който той има дял.