Климатиците, говорещите на висок глас колеги, забиването на компютъра, недостигът на места за паркиране, неудобните столове и кражбите на любимите офис чаши също фигурират в списъка с оплаквания на трудещите си.

39 процента от офис служителите се нервират заради "дребните неща" в службата, като по-често ги дразнят висшестоящите, отколкото колегите с по-ниски постове.

Неприятните аромати в офиса също са чест повод за недоволство сред служителите - мнозина се оплакват от лошата телесна миризма или дъх на колегите си, или миризливите им обяди. Храбрите 18 процента от трудещите се са се конфронтирали с колеги заради лошите им навици, но често са правили това под формата на шега.

Сред по-сериозните оплаквания на офис служителите фигурират липсата на увеличение на заплатите, недооценяването и прекомерното товарене със задачи.

Една четвърт от анкетираните признават, че мразят колегите им да закъсняват или да си тръгват по-рано от работа. Десет на сто от служителите не понасят колеги, които си припяват по цял ден, а пет на сто се дразнят от колеги, които никога не признават грешките си или превръщат всяко нещо в драма, допълват от БТА.