Оливия Родриго оглави класацията на "Billboard" за албуми със "Sour", като отбеляза най-добри седмични показатели за тази година, съобщи сайтът на изданието.

От дебютния албум на Родриго са продадени 295 000 еквивалентни единици. Той зае второто място за постижение в стрийминг за седмица за певица.

Преди "Sour" изпълнителката издаде три сингъла, които влязоха в топ 10 на класацията на "Billboard". Два от тях - "Drivers License" и "Good 4 U." я оглавиха.

Оливия Родриго стана известна със сериала "Бизаардварк" на "Disney" през 2016 г.

Водачът в чарта на "Биллбоард" от миналата седмица - "The Off-Season" на Джей Коул, слезе на второ място с 92 000 еквивалентни единици, предава БТА. Трета е група "Twenty One Pilots" със "Scaled and Icy".

Морган Уолън заема четвъртото място в списъка за албуми с "Dangerous: The Double Album". Пети е рапърът Moneybagg Yo с "Gangsta's Pain".