С продължението на анимацията "Круд: Нова епоха" студио "Universal Pictires" изпробва нова стратегия и отбеляза един от най-добрите премиерни уикенди в условията на пандемия с приходи от 14,2 милиона долара за петте дни на удължения уикенд за Деня на благодарността.

Премиерите обикновено вървят около 90 дни в кината, но "Universal" планира по-кратък период за прожекции в договорите с големите кино вериги "AMC" и "Cinemark" и смята да прехвърли новите си филми на видео до поискване след 17 дни в кината. Очаква се "Круд: Нова епоха" да мине за домашно гледане преди Коледа на цена от 20 долара. Това е една от големите промени, които се налагат в киноиндустрията в условията на пандемията.

Продукцията набра 9,7 милиона долара от петък до неделя, с което си съперничи с премиерата на "Тенет" през септември. "Warner Brothers" не дадоха детайлни данни за приходите в първите три дни от прожекциите на "Тенет", който дебютира на голям екран с предпремиерни прожекции в понеделник. От студиото приходи от 20,02 милиона долара за първата седмица в кинотеатрите в САЩ и първите две седмици в канадските кина.

Премиерата на "Круд: Нова епоха" е нещо невиждано за Холивуд през последните месеци, защото приходите надминаха очакванията, макар да са далеч от обичайните за празничния сезон, предава БТА. Миналата година "Замръзналото кралство II" набра 123,7 милиона долара за уикенда около Деня на благодарността, а "Вади ножовете" спечели 41, 7 милиона долара.

След премиерата на "Тенет" повечето очаквани премиери бяха или отложени, или преминаха на стрийминг платформи и някои от тях вървят по кината извън САЩ. През декември "Warner Bros." ще пусне "Жената-чудо 1984" едновременно в кината и на платформата НВО MAX.