Тя беше сред специалните гости на ревюто на Том Форд. Появата й беше неочаквана и Иман беше в центъра на вниманието. По-късно тя сподели снимка с приятелката си Синди Крауфорд.
Вижте снимки на гостите на ревюто >>
Модният дизайнер и режисьор Том Форд представи колекцията си ден преди официалното начало на Нюйоркската седмица на модата, съобщиха "Франс прес" и АП. Той се завърна на модния подиум само седмица след представянето на втория му филм "Нощни животни" на кинофестивала във Венеция.
Сред гостите на модното му шоу в голям ресторант в Манхатън бяха Том Ханкс, Джулиан Мур, Алиша Кийс, Ума Търман, Наоми Кембъл, Карли Клос, Рита Ора и много от холивудските знаменитости, пише БТА.
Неочаквано обаче Форд не представи пролетно-лятната си колекция за 2017 г., а тазгодишната си есенно-зимна колекция за мъже и жени. Той акцентира върху камуфлажа и животинските шарки.
"В свят, в който всичко вече се случва на момента, да представиш колекция, която ще бъде пусната в продажба за клиенти чак след четири месеца, не е актуално и не съдържа никакъв смисъл", заяви дизайнерът преди ревюто.
"Виж сега, купи сега" се превърна в новото мото на марки като "Том Форд" и "Томи Хилфигър", които предлагат на клиентите да си купят дрехите веднага след ревюто.
Вижте снимки на гостите на ревюто >>
Модният дизайнер и режисьор Том Форд представи колекцията си ден преди официалното начало на Нюйоркската седмица на модата, съобщиха "Франс прес" и АП. Той се завърна на модния подиум само седмица след представянето на втория му филм "Нощни животни" на кинофестивала във Венеция.
Сред гостите на модното му шоу в голям ресторант в Манхатън бяха Том Ханкс, Джулиан Мур, Алиша Кийс, Ума Търман, Наоми Кембъл, Карли Клос, Рита Ора и много от холивудските знаменитости, пише БТА.
Неочаквано обаче Форд не представи пролетно-лятната си колекция за 2017 г., а тазгодишната си есенно-зимна колекция за мъже и жени. Той акцентира върху камуфлажа и животинските шарки.
"В свят, в който всичко вече се случва на момента, да представиш колекция, която ще бъде пусната в продажба за клиенти чак след четири месеца, не е актуално и не съдържа никакъв смисъл", заяви дизайнерът преди ревюто.
"Виж сега, купи сега" се превърна в новото мото на марки като "Том Форд" и "Томи Хилфигър", които предлагат на клиентите да си купят дрехите веднага след ревюто.