Именно през този период мозъкът може максимално за развива езикови навици.
Учени от Импириъл колидж и от университета Браун в Род Айлънд са изучили данните от сканиране на главния мозък на 108 деца с нормално развитие на възраст от една до шест години.
Обект на изследването е била миелиновата обвивка на невронните влакна в мозъка, която започва да се формира с раждането.
Учените са установили, че разпределението на миелина завършва на 4 години. Това означава, че мозъкът е най-гъвкав на по-ранния етап от развитието. Именно по тази причина децата, които са се оказали в двуезична среда до 4 години, стават двуезични.
В този период мозъкът се развива най-динамично: децата на 12 месеца притежават речников запас от 50 думи, а на 6 години - до 5000 думи.
Учени от Импириъл колидж и от университета Браун в Род Айлънд са изучили данните от сканиране на главния мозък на 108 деца с нормално развитие на възраст от една до шест години.
Обект на изследването е била миелиновата обвивка на невронните влакна в мозъка, която започва да се формира с раждането.
Учените са установили, че разпределението на миелина завършва на 4 години. Това означава, че мозъкът е най-гъвкав на по-ранния етап от развитието. Именно по тази причина децата, които са се оказали в двуезична среда до 4 години, стават двуезични.
В този период мозъкът се развива най-динамично: децата на 12 месеца притежават речников запас от 50 думи, а на 6 години - до 5000 думи.