За разлика от нетърпението, с което някои очакват новите продукти, снимката бе посрещната от недоволни коментари, пише Cosmopolitan.

Вижте новата визия на Ким >>

Причината е в цвета на кожата на 36-годишната Ким. Видимо по-тъмният ѝ цвят предизвика дискусия заради допълнителната компютърна обработка, която е не само ненужна, но и расистка. Мнозина обвиняват Кардашиян, че се превръща в чернокожа с цел собствена реклама, докато немалко жени от тази раса се опитват да изглеждат по-светли чрез грим.

Други се застъпват за изображението, пишейки, че използването на по-тъмен цвят фон дьо тен не означава опит за добиване на чернокож вид. Новата колекция на телевизионната звезда включва комплект за контуриране на лицето заедно с хайлайтър и двойна четка за смесване. „Променям вида си постоянно, но нещото, на което оставям вярна, е скулптурирането“.

По-рано тази година Ким Кардашиян и Кайли Дженър пуснаха на пазара съвместната си марка 'KKW', новата самостоятелна линия на по-голямата сестра е кръстена 'KKW Beauty' и ще бъде налична от 21 юни. Продуктите са произвеждани на подходящо място в Калифорния, където Ким може да следи процеса. „След като в продължение на 10 години се гримирам сама всеки ден, би трябвало да разбирам от това. Така че трябваше да приложа това знание в действие“, споделя тя. Ким казва още, че в бъдеще се надява нов продукт да бъде реализиран всеки месец.

Имайки предвид, че в началото 'KKW Beaty' е съсредоточена върху продукти за лице и контуриране, чрез което кожата придобива по-богат и плътен цвят. Oпитът това да се визуализира чрез рекламния кадър е разбираем, макар и попресилен. Снимката засега остава изборът на Ким за профилна в Туитър и Инстаграм.