Необичайната идея е на производителя "Сантеро", а новата серия е с търговска марка "Hand Dile", пише БТА.

В самата бутилка от едната страна има вдлъбнатини за четирите пръста, а от другата - за палеца. По този начин тя не може да се изплъзне от ръката.

В авангардните шишета се предлагат три вида вино - бяло, червено и розе. Потребители в интернет заподозряха измама, тъй като вдлъбнатините под гърлото на бутилката намаляват от обема й. Но производителите бързо се защитиха, че въпреки вдълбаните ръкохватки, бутилките съдържат точно 0,75 л вино, колкото и стандартните.

От "Сантеро" обясниха нововъведението и с факта, че благодарение на ръкохватките сервитьорите винаги ще могат правилно да сервират бранда "Hand Dile" - винаги с етикета на виното обърнат към клиента.