Марката Diesel, известна със своя деним и всекидневни облекла, излъчи на живо подготовката си за Седмицата на модата в Милано, насочвайки вниманието на онлайн аудиторията към дефилето си за сезона есен/зима 2024 г., предаде Ройтерс.

На втория ден от поредната спирка в модния календар творческият директор Глен Мартенс предприе необичайната стъпка да сподели подготовката зад кулисите преди ревюто на Diesel.

В пореден опит за привличането на онлайн фенове, гигантски екрани показваха как някои от тях се включват чрез видеовръзка, за да гледат шоуто заедно с гостите край модния подиум и да чуят как имената на моделите се извикват зад кулисите при влизането им.

Мартенс откри ревюто с предимно тъмни визии - сива риза, подходящо черно лъскаво палто и панталон, както и жилетки и рокли с изрязани прозрачни горнища.

Роклите бяха в смесени леопардови и флорални принтове, а палтата - рошави и пухкави. Не липсваше и изобилие от деним, включително  палто с дължина до прасеца, пише БТА.

Снимки от ревюто на Diesel>>>

Седмицата на модата в Милано, която ще продължи до понеделник, е третата спирка от едномесечния календар на модните подиуми, който включва още Ню Йорк, Лондон и Париж.

Италианските модни къщи Alberta Ferretti, ETRO и Cavalli също представят новите си линии днес, последвани от Prada, Gucci, Versace, Giorgio Armani, Dolce & Gabbana и други марки през следващите дни.

Глобални търговци на дребно казаха, че се надяват на Седмицата на модата в Милано да направят поръчки за смели, привличащи вниманието решения, въпреки неотдавнашната тенденция за така наречения "тих лукс", характеризиращ се със сдържана елегантност.