позовавайки се на резултатите от изследване, направено във Великобритания от фирмата за маркетингово проучване "Минтел".

Изследването показва, че през 2016 г. повече представителки на нежния пол са закупили маратонки, вместо обувки на високи токчета - 37 срещу 33 процента.

Звездите също по-често предпочитат маратонки >>

Миналата година равен брой жени - по 35 процента, са се сдобили с маратонки и обувки на високи токчета.

От "Минтел" са установили, че спортни обувки най-често купуват дамите във възрастовата група между 35 и 44 години - свидетелство, че маратонките вече не са предпочитаният избор само на по-младите потребителки. Във въпросната възрастова група през изминалата година 48 % от жените са се сдобили с маратонки срещу 30 %, предпочели обувки на високи токчета.

Като цяло равните подметки остават предпочитаният избор за 59 % от дамите. Само 12 % казват, че предпочитат да носят обувки на високи токчета.
ИЗБРАНО