Шведската модна компания продължава шестгодишното си партньорство с прочутия фестивал, извеждайки го на следващо ниво със специална линия брандирани облекла.

Колекцията "H&M loves Coachella" включва облекла за мъже и жени, както и разнообразие от аксесоари, задължителни за един фестивал – диадеми с цветя, калъфи за телефони, дъждобрани и слънчеви очила.

Продуктите представят основната концепция на фестивала за 2015 г.
Дамската колекция е фокусирана върху романтичния тренд и включва графични блузи с дантели и ресни, скъсени топове и разкроени панталони за женствена, бохемска визия.
За мъжете сред основните предложения се нареждат чернобели панталони, тениски с принтове и шапки с козирки.
Колекцията влиза в магазините у нас на 26 март.
ИЗБРАНО