Тя била избрана на специален кастинг в Лондон, Англия, и получила възможността за 10 дни да се включи в екипа, който подготвя новите модни тенденции в облеклото, пише tialoto.bg.

Вижте снимки на София >>

„Беше много интересно, защото станах свидетел на процеса по измислянето на модели и създаването им. Бях единствената българка сред избраните на кастинга да работят за Burberry. По цял ден бяхме в централния офис на модния бранд в Лондон. Работихме основно в криейтив департамента. Пробваха различни комбинации на дрехи върху нас и се опитваха да измислят нова колекция“, коментира 21-годишната София Маджарова.

София разкри и любопитни факти от стила на работа на дизайнерите на луксозния бранд.

„Всяка модна къща си има определен начин на работа при създаването на новите колекции. Дизайнерите на Burberry обикалят магазините за винтидж стоки или дрехи втора употреба из цял Лондон. Всичко, което им хване окото, го взимат и го донасят в централата", разказва София.

"Изсипват огромните торби с дрехи и обувки по земята и започват работа. Взимат някакви дънки, шал и шапка и комбинират върху нас, моделите.
Може едни дънки да ги разрежат на две, да закачат джоба от едни дънки върху други, да съберат две поли в една, да разкъсат няколко пуловера и да направят един, да натъпчат някое фишу в чорап или в обувка... Всичко това обличат върху нас. Накрая слагат една шапка и започват да изграждат силуета, да реализират идеите си, които после събират в нова колекция. Това е първият етап от работата – закърпването на някакви части в един модел“,
споделя българката.

За десетте дни работа за Burberry София Маджарова минава през всички етапи на създаване на новата колекция.

„Във втория етап, след като вече са поизчистили визията, започваха да рисуват и да снимат различните модели, разказва още 178-сантиметровата брюнетка. – На този етап се включи и самият главен изпълнителен директор на Burberry Марко Гобети, с когото имах честта да се запозная. Той правеше събрания с дизайнерите, на които коментираха идеите и изчистваха моделите. Беше много интересно да видя целия този процес на работа. Направи ми впечатление, че всички дизайнери в криейтив департамента бяха много млади, интересни и най-вече – екстравагантни. Не съм предполагала, че точно по този начин се случват нещата при създаването на нова модна колекция. Беше наистина впечатляващо!“.