В месеца, в който Мобилтел отбелязва 17 години на телеком пазара в България, компанията предприема важна крачка в своето развитие, обновявайки изцяло своята корпоративна идентичност. Промяната е цялостна и обхваща логото на компанията, нейните слоган и ценности. Новият Мтел бранд се обръща изцяло към индивидуалните предпочитания за общуване, за да ти осигури време и възможности за важните неща в живота – близки хора, почивка с приятели, спокойствие. На тези търсения компанията отговаря с „Повече за теб“. Слоганът носи основната идея за новите ценности на бранда –лично отношение спрямо клиенти и партньори, лидерство.

„Зад новата идентичност на Мтел стоят освен преобразени облик и мото, и промяна в дълбочина - във философията и културата на компанията ни", каза главният изпълнителен директор на телекома Андреас Майерхофер. „В основата на новия ни бранд стоите вие, клиентите - всеки от които със своите специфични потребности и желания. С тази стъпка целим да бъдем разпознати като телеком, който улеснява живота ви, и който създава безкрайни възможности за комуникация”, допълни той.

Новото лого представлява стилизирано „М” в знака за безкрайност, което прави аналогия с безкрайните възможности за общуване, които Мтел предлага - интернет и телевизия, фиксиран и  мобилен телефон. В търсене на етимологията на „М”, става ясно, че в много от древните култури „М” изобразява „вода”, буквата се свързва с течност, чиято символика наподобява знакът за безкрайността.

За музикален фон на новия си клип, заснет край София и Черно море, Мтел избира песен на английската рок група Electric Light Orchestra. Песента е „Mr. Blue Sky“ и е включена в албума „Out of the Blue“ от 1977 година. Тя разказва за радостта от един слънчев и безоблачен ден, за малките неща, които ни правят щастливи.