Новият Мтел осигурява време за важните неща в живота
Миговете, когато оставаме насаме, когато мечатем, влюбваме се и променяме живота си – онези малки моменти на важни стъпки в живота на всеки човек. Те застават в основата на новата корпоративна идентичност на Мтел.
„Зад новата идентичност на Мтел стоят освен преобразени облик и мото, и промяна в дълбочина - във философията и културата на компанията ни", каза главният изпълнителен директор на телекома Андреас Майерхофер. „В основата на новия ни бранд стоите вие, клиентите - всеки от които със своите специфични потребности и желания. С тази стъпка целим да бъдем разпознати като телеком, който улеснява живота ви, и който създава безкрайни възможности за комуникация”, допълни той.
Новото лого представлява стилизирано „М” в знака за безкрайност, което прави аналогия с безкрайните възможности за общуване, които Мтел предлага - интернет и телевизия, фиксиран и мобилен телефон. В търсене на етимологията на „М”, става ясно, че в много от древните култури „М” изобразява „вода”, буквата се свързва с течност, чиято символика наподобява знакът за безкрайността.
За музикален фон на новия си клип, заснет край София и Черно море, Мтел избира песен на английската рок група Electric Light Orchestra. Песента е „Mr. Blue Sky“ и е включена в албума „Out of the Blue“ от 1977 година. Тя разказва за радостта от един слънчев и безоблачен ден, за малките неща, които ни правят щастливи.