Тенденцията за неестествена намеса в снимките на жените се е появила много преди масовото използване на програмите за редактиране на снимки.

Вижте как са изглеждали моделите >>

Още при популярните пин-ъп модели, които се появяват през 40-те години на миналия век, започва нереалистичното обработване на кадрите. Рекламите са пълни с жени, които трябва да олицетворяват идеалната жена и домакиня, изкусителката, която искаме да ни заведе на излет в най-модерния курорт.

Моделите тогава са естествени дами. Понякога с невероятно красиви лица, но не достатъчно, понякога с целулит, понякога твърде облечени. Всички тези "несъвършенства" се обработват от художници преди да стигнат до крайния потребител. Пин-ъп моделите реално се превръщат в свои рисувани, подобрени копия.