С това дефиле дизайнерът отдаде почит към Анди Уорхол и същевременно направи опит да накара зрителите да навлязат във вълшебен свят. За това допринесе светлосиният подиум с големи облаци, който се отразяваше в огромни огледални топки. Когато се появиха първите манекенки, бе трудно да се разбере дали човек вижда тях или отражението им.

Представени бяха костюми с панталон в тъмно синьо и рокли бюстиета в стил "Мис Диор 1949" с украса от черен тюл. В колекцията има много от дрескода на Диор, но също нови материи и кройки, заяви изпълнителният директор на модната къща Сидни Толедано. Той не скри, че особено му допадат палтата с широки яки.

Някои палта са с високи яки и са съвсем къси, а други стигат до коляното. Вниманието привлякоха също палта в бледо розово и червено, които се открояваха сред останалите облекла в черно, сиво и бяло. На първия ред сред зрителите бяха топ моделът Наталия Водянова и приятелят й Антоан Арно, синът на собственика на групировката LVMH Бернар Арно. Диор е собственост на въпросната групировка.

Симънс припомни, че Кристиан Диор е бил галерист, преди да стане дизайнер. Може би затова белгиецът е заложил на някои свързани със сюрреализма и поп арт-а акценти върху проектираните от него облекла. В резултат на сключения с фондацията "Анди Уорхол" договор репродукции на творби, нарисувани от художника през 50-е години на миналия век, са се появили върху ръчна чанта, джобове на костюм, копринена рокля в цвят екрю. Вижте снимки >>