Кампанията е съставена от серия от клипове, дело на Копола и носи заглавието "Calvin Klein или нищо друго", пише Missbloom.

Хътън и Дънст позират в любимото си бельо с марка CK, а към тях се присъединяват още Рашида Джоунс, младата актриса Лора Хариър, а също и Мая Хоук – дъщерята на Итън Хоук и Ума Търмaн.

Вижте снимки на Мая Хоук >>

Групата е доста разнообразна и моделите са подбрани именно с такава цел – да покажат красотата на женското тяло от 18 до 73 години.

Кратките филми са заснети под формата на интервюта, в които дамите разказват различни романтични истории. Джоунс си спомня за първия голям жест, който направила в името на любовта и краят ѝ, който не прилича по нищо на завършека на филм.



Дънст разказва за първата целувка, след която тя била много разстроена, защото нейна приятелка била влюбена в момчето, което я целунало, а тя самата била влюбена в най-добрия му приятел.



Хътън споделя несполучлива и откровено смешна свалка, която и до днес не може да забрави.



Мая Хоук разказва за една трогателна история с неин бивш приятел, с когото отишли в музея Метрополитън и той смятал, че тя иска да скъса с него, което довело до един много интимен момент на разговор, граничещ с изповед.



Самата Копола споделя, че е почерпила вдъхновение от ретро рекламите на Calvin Klein, фотосесиите на Кейт Мос за марката и тези с Анди Макдауъл. "Наистина оценявам факта, че можах да направя обратното на това, което правят много компании за бельо. Тези жени мога да свържа със себе си, с камерата и то по различен начин. Те не са представени като богини, а са много по-реални."