94-годишната Айрис Апфел - модна икона и модел
94-годишната модна икона Айрис Апфел се включи в кампанията на австралийския бранд Blue Illusion.
97
3197
Американката е интериорен дизайнер, колекционер, основател на една от най-престижните компании в света за производство на тъкани - Old World Weavers, и между другото изпълнява ролята на модел, пише модният сайт ViewSofia.
Вижте снимки на Айрис >>
Стилът й е съчетание от haute couture с находки от пазари и антикварни магазинчета, както и с джунджурии, донесени от поредното пътешествие. През 2005 г. името й стана известно с изложба на модните й съкровища в Музея на костюма в Ню Йорк, а днес тя участва в рекламната кампания на Blue Illusion, кръстена Ageless ("Неостаряващата").
Апфел не само се превърна в героиня на постерите, но и записа клипове, в които разказва за пътя си в света на модата – за лутането в търсене на собствения й стил, за любимите й дънки, аксесоари и други слабости.
"Модните вещи могат да се купят, но стилът трябва да се търси. Не мисля, че това е въпрос на възраст, а по-скоро на отношението ви към живота. В стила се крие отговорът на въпроса кой сте вие и как гледате на вещите, умеете ли да ги съчетавате и в какво можете да ги превърнете. Дори да сте облечени с най-красивата дреха на света, ако не притежавате стил, тя си остава просто вещ", категорична е Айрис.
Това не е първият й рекламен опит. Тя вече е била лице на компанията MAC Cosmetics, а заедно с Карли Клос рекламира марката Kate Spade.
Вижте снимки на Айрис >>
Стилът й е съчетание от haute couture с находки от пазари и антикварни магазинчета, както и с джунджурии, донесени от поредното пътешествие. През 2005 г. името й стана известно с изложба на модните й съкровища в Музея на костюма в Ню Йорк, а днес тя участва в рекламната кампания на Blue Illusion, кръстена Ageless ("Неостаряващата").
Апфел не само се превърна в героиня на постерите, но и записа клипове, в които разказва за пътя си в света на модата – за лутането в търсене на собствения й стил, за любимите й дънки, аксесоари и други слабости.
"Модните вещи могат да се купят, но стилът трябва да се търси. Не мисля, че това е въпрос на възраст, а по-скоро на отношението ви към живота. В стила се крие отговорът на въпроса кой сте вие и как гледате на вещите, умеете ли да ги съчетавате и в какво можете да ги превърнете. Дори да сте облечени с най-красивата дреха на света, ако не притежавате стил, тя си остава просто вещ", категорична е Айрис.
Това не е първият й рекламен опит. Тя вече е била лице на компанията MAC Cosmetics, а заедно с Карли Клос рекламира марката Kate Spade.