Дефилето се състоя в Гран пале сред декор, включващ огледала по стените, мокет в кремавобяло и столове в стил "Наполеон Трети", подредени в една редица, предаде Франс прес.

Вижте снимки от ревюто >>

Около 2500 гости присъстваха на представянето на колекцията. Сред тях беше и главната редакторка на сп. "Вог" Ана Уинтур.

"Исках всички да бъдат на първия ред. Това позволява нещата да се видят отблизо. Обикновено има зрители на шестия ред, които на практика не виждат. Сега никой не можеше да се оплаче. Тази колекция прет-а-порте за есен/зима 2016-2017 г. напомня повече улична, отколкото висша мода. Няма обувки с високи токчета, а ботуши с плоски подметки. Направено е, за да се ползва за ходене, както се казва в песента на Нанси Синатра "These Boots Are Made for Walkin'" от 1966 г.", заяви Лагерфелд.

Шапките са нещо средно между сламените шапки с овална форма, носени навремето от Коко Шанел, и мотоциклетни каски, пише БТА.

"В случая шапките нямат за цел да допринесат за красивия външен вид. Те могат да се носят, докато се кара велосипед или мотоциклет. Солидни са, но не са тежки", поясни дизайнерът.

Някои шапки са украсени с бижу или цвете. Колекцията смесва класически образци в модата със съвременни детайли. Саката от костюми тайори са с джоб за смартфон отпред и са носени в комбинация с ръкавици без пръсти. Якета са с украса от перли, а някои сака са с качулки и напомнят луксозно улично облекло.

Сред присъстващите бе и 15-годишната дъщеря актьорите Уил Смит и Джейда Пинкет Смит - певицата и актриса Уилоу Смит, която бе избрана за посланичка на "Шанел" от Лагерфелд (вижте в галерията). Не за пръв път модната къща избира тийнейджърка, чиито родители са известни - 16-годишната Лили-Роуз Деп, дъщерята на Ванеса Паради и Джони Деп, стана лице на рекламна кампания на очилата "Шанел".